Категорії: Материнство

7 ідей для блогу, якщо ви хочете стати інста-мамою

Народження дитини — це не привід відмовлятися від активного життя, зокрема у соціальних мережах. Ті матусі, які кажуть, що дитячий контент їхньої сторінки нікому не цікавий, дуже помиляються. В одній із найпопулярніших соціальних мереж — Instagram — досить багато інста-матусь, які пов’язали свою діяльність із темою материнства.

Особистий бренд потрібен… кожній?

У медіа під особистим брендом розуміють публічний образ людини у соцмережах. Звичайно, він потрібний не тільки зіркам шоу-бізнесу, а й пересічним користувачам. Хоч більшість людей реєструється у соцмережах, «щоб на людей подивитись, себе показати», але в кожному профілі простежується особистий бренд.

Особливо це помітно у дописах. Хтось публікує банальні повідомлення типу «Я з друзями», інший підіймає серйозну тему чи виражає своє ставлення до чогось, що цікаве цільовій аудиторії. А підписники, навіть якщо це друзі з ВНЗ, реагують на ці дописи.

Це мініатюрна спрощена модель особистого бренду на прикладі приватної сторінки. Якщо раніше його мали лише керівники компаній, експерти, публічні люди, то сьогодні він є у кожного. З появою монетизації у соціальних мережах послуга (чи продукт) перестали бути важливими: стати популярним чи заробити можна просто на контенті.

Яскравим прикладом є блогінг на Youtube та в Instagram. Контент там переважно розважально-корисний. Деякі просто ведуть лайфстайл/влоги, де показують буденне життя. Тому не зупиняйтеся через думку, що будете нецікавою підписникам, бо не надаєте послуг абощо.

Зрозуміло для яких цілей існують комерційні профілі: вони продають послугу. Навіщо тоді мені реєструватися у соцмережі? На це існує кілька вагомих причин:

  • щоб не втрачати зв’язок із друзями;
  • стежити за цікавими людьми;
  • самовиражатися та проводити час із користю в інтернеті;
  • знаходити нові знайомства, недорогі або цікаві товари чи послуги;
  • заробляти.

Звичайно, щоб отримати відчутний дохід, недостатньо мати велику кількість підписників. Рекламодавці дивляться на фідбек: активний перегляд сторіз, коментування. Бо підписників накручують і штучно, тоді замовник не отримує приходу покупців.

Як правильно вести будь-який комерційний (чи напівкомерційний) блог:

  1. Регулярно, бо підписники втрачають інтерес до занедбаних сторінок.
  2. Витримуйте єдиний стиль — візуально та (або) тематично.
  3. Майте власну позицію, висловлюйте її послідовно.
  4. Розповідайте про власне життя, крім комерції.
  5. Будьте цікавою, не бійтеся експериментувати з форматами (одноманіття набридає).
  6. Зважайте на потреби цільової аудиторії, підлаштовуйте контент під неї.
  7. Спочатку зосередьтеся на одній соціальній мережі.

Не завадить продуманий контент-план, але у випадку із лайфстайл він не обов’язковий. Згодиться декілька постійних рубрик. Після створення сторінки подумайте про рекламу: безкоштовну (сарафанне радіо) або ж домовтеся про взаємодопомогу з іншими блогерами-початківцями.

Прибуток від реклами залежить від спроможностей цільової аудиторії, активності підписників, а також їх кількості у профілі. Спершу розраховуйте на бартер, коли виробник надсилає вам продукцію, а ви її рекламуєте (відмовляйтеся від поганої, яка не подобається особисто вам і від реклами фінансових пірамід, азартних ігор тощо).

З приходом більшої активної аудиторії з’являється реклама за гроші. Кожен блогер встановлює власний цінник. Він залежить від способу реклами: згадати у дописі, присвятити окремий пост, викласти у сторіз тощо. Обов’язково перед співпрацею погодьте всі умови й зобов’язання.

7 ефективних ідей для інста-мам

Ось ви вирішили створити власний блог. З чого починається діяльність інста-мами? По-перше, потрібен час для створення дописів, якісних і цікавих світлин, написання контенту. По-друге, варто розуміти потреби ЦА й забути про «неконцептуальний» тип ведення сторінки. Деякі відомі люди мають особистий профіль (закритий під псевдонімом) та робочий, тобто комерційний.

Корисні поради для інста-мам:

  1. Імовірно, ваша цільова аудиторія — такі ж матусі, як і ви. Будьте корисними для них, публікуйте лише актуальну інформацію з огляду на тематику профілю. Але тоді не сподівайтеся на рекламодавців з іншим охопленням: вам запропонують рекламувати товари для мам, дітей, специфічні послуги. Молоді та підлітків у профілі буде небагато.
  2. Визначтеся з концепцією, тобто загальною тематикою та способом її подачі. Як варіанти:
  • мама, що вдало й правильно худне після пологів, займається дітьми, веде здоровий спосіб життя, мандрує;
  • рецепти та лайфхаки: швидкі, корисні страви для всієї родини, ефективні косметичні процедури, створені власноруч у домашніх умовах;
  • мама, що виховує: як піклуватися про дітей різного віку, розвивати, чим гратися, як долати конфлікти, готувати до школи;
  • творчість. Власна: вишивка, бісероплетіння, канзаші, пошив одягу, створення декору; як виділити час на хобі під час декрету. Творчість для дітей: чим можна зайняти малюка або школяра.
  • лайфстайл блог, який показує, що материнство не стає на заваді активному життю й професійній діяльності; поради, як поєднати роботу парт-тайм і виховання дітей.
  1. Зважайте на подібний контент. Знадобиться, якщо вагаєтеся, як правильно подати концепцію, в якому стилі вести блог, на що звернути увагу. Запитайте себе, що особисто вас як маму зачепило у певного блогера, що ви на нього підписалися. Застосуйте це у власному профілі. Ось декілька сторінок інста-матусь різного спрямування:
  • @sashaabo — профіль творчої мами, яка пише красивою українською мовою;
  • @sofia_stuzhuk — спортивна мама, яка все встигає.
  1. Продумайте формати заздалегідь, але можна й працювати за натхненням. Джерелами для посту можуть стати: інтернет, власний досвід, спілкування з іншими матусями, власними батьками, а особливо — з дітьми. Саме вони частіше за все надихають інста-маму порушити якусь тему в мережі.
  2. Зважайте на естетику та грамотність. Якісні оброблені знімки на гарну камеру приваблюють читачів. Як і змістовні дописи без помилок і «води». Вивчіть основні закони композиції, обробки, пишіть пости логічно й перевіряйте себе на грамотність. Не зловживайте емоджі.
  3. Одразу приваблюйте фоловерів. Коли людина потрапляє на вашу сторінку, у вас є 10-15 секунд, щоб її зацікавити. Доберіть цікавий аватар і дбайливо заповніть шапку профілю. Коротко: чому присвячено сторінку, хто її веде, чим вона буде корисною. Користуйтеся постами й сторіз: більша ймовірність потрапити у рекомендовані.
  4. Зберігайте баланс. Соціальна мережа не повинна займати весь ваш час. Залежність від перебування в Instagram реальна. Зупиніть себе, якщо з’явилося бажання публікувати світлини більш ніж 2 рази на день із банальних приводів.

 

У декреті багато значить підтримка рідних. Блог для мами — спосіб реалізуватися поза межами родини й дому. А якщо вдасться перетворити соціальну сторінку на напівкомерційний бренд, то ще й заробити власні гроші. Головне правило — піклуватися про свою дитину й не боятися пробувати.

Останні

Хто відповідальний за контрацепцію в сексі: чоловік чи жінка

"Що за запитання? Звичайно ж, відповідальні обидва!”. Якщо дивитися на ситуацію глобально, то – так.… Докладніше

Листопад 22, 2024

Три базових рецепти смачного гарбузового лате

Хто б що не говорив, а для мене осінь — це найатмосферніша пора року, коли… Докладніше

Листопад 22, 2024

Наймодніші моделі пуховиків 2024-2025

Скільки існуватиме зима, стільки ми носитимемо пуховики (пуффери) 🙃 Вони просто поза часом і поза… Докладніше

Листопад 22, 2024

Beauty-покупки, на які авторів EVA Blog підштовхнули соцмережі

Сьогодні важко заперечувати той факт, що соцмережі впливають на прийняття нами деяких рішень. Нехай і… Докладніше

Листопад 22, 2024

Що подарувати своїй bestie на Новий рік

Ще трохи й в повітрі буде витати атмосфера прийдешнього свята. Ми знову будемо наряджати ялинку,… Докладніше

Листопад 21, 2024

Холоди та морози не страшні! Які активи мають бути присутніми у твоєму догляді

Попереду холодна і колюча зима, а значить, потрібно завчасно підготувати свій догляд до важких випробувань.… Докладніше

Листопад 21, 2024