Ніна Річчі (Марія Аделанд Ньєлі) — творець високої моди, яка стала доступна не лише знаті. Ця модельєрка, зробивши ставку на романтичність та бездоганний крій, відкрила всьому світу нове прочитання жіночного стилю.
До дня народження видатної кутюр’є (14 січня) розповідаємо в Єва Блог про її життя та спадщину.
Свій творчий шлях Ніна розпочала з 12 років. Після смерті батька, ставши ученицею у швейній майстерні, вона почала шити одяг та заробляти перші гроші. Завдяки старанню, винахідливості та працьовитості дівчина зуміла виділитися серед великої кількості кравчинь. І у свої 20 років уже сама наймала модисток, які шили за її ескізами.
Своє прізвище Ніна отримала від чоловіка Луїджі Річчі, у шлюбі з яким народила сина Роберта. Дитину довелося виховувати самостійно, оскільки через 4 роки Ніна залишилася вдовою. Саме син відіграє важливу роль у її дизайнерській кар’єрі.
Знаковим у долі став 1905 рік, коли роботи Ніни Річчі оцінили великі модні будинки Парижа. З того часу вона почала отримувати вигідні замовлення. А в 1908 році почала працювати у відомому Будинку моди Raffin, де через недовгий час стала його співвласницею. Справи йшли вгору, і відділ Ніни мав постійних покупців. Однак після смерті засновника у фірми почалися фінансові труднощі, через які вона закрилася.
На цей момент, у 1932 році, 49-річна Ніна Річчі вже мала пристойні статки і подумувала про заслужену пенсію. Але, піддавшись на вмовляння свого сина Роберта, який узяв на себе ділові аспекти ведення бізнесу, модельєрка відкриває власну справу.
Філософія бренду будувалася на тому, щоб передбачити бажання клієнтів, відшиваючи вбрання високої якості за прийнятною ціною та відповідно до модних тенденцій.
«Фішкою» Будинку моди стали дві «проміжні» колекції на рік. Вони призначалися для молодих дівчат, які не могли дозволити собі вбрання з основного асортименту. І варто зазначити, що демократичні ціни марки Nina Ricci зовсім не відлякували платоспроможних клієнток.
В огляді фільмів про моду даємо наведення на цікаві кінокартини, які тренують око.
Перший бутик Nina Ricci відкрився в Парижі на вулиці Капуцинів, незабаром перетворившись на справжню імперію моди. Через сім років із початку роботи компанія займала 11 поверхів у трьох будинках, збільшивши кількість співробітників з 40 осіб до 450. А ще через час бренд запустив лінії з виготовлення стильних аксесуарів та шкіряних виробів.
Змінивши адресу на вулицю, де знаходилися бутики люкс-сегмента — Монтень 39, фірма крім ательє і салонів-бутиків відкрила зали для показів.
Сьогодні компанія Nina Ricci приділяє більше уваги не високій моді, а випуску парфумерії. Належить іспанській корпорації Puig Fashion Group і представлена у 130 країнах світу.
Цього року бренду Nina Ricci виповнюється 90 років.
Сукні, що створювалися Ніною Річчі, гармонійно підкреслювали красу жінок світського суспільства. Проте стиль Ніни Річчі не зовсім відповідав саме високим смакам паризької моди. Цільовою аудиторією стали швидше провінційні дами середнього класу. Тому спочатку про бренд Nina Ricci нечасто згадували у пресі.
Колекції не відрізнялися ні строгістю, ні епатажем. Деталі, навпаки, вказували на романтичність. Кутюр’є взяла за основу жіночні силуети з акцентом на лінії талії. А особливого шарму їм надавали вишиті квіти, драпірування, аплікації, витончені візерунки, банти та ніжні рюші. Усе відповідно вишуканості й вимог світських раутів.
Образи модельєрка часто створювала без ескізів: на манекенах чи моделях. Це дозволяло доводити силует до досконалості.
Сенсаційним став випуск у 1937-му році першої відкритої сукні з глибоким вирізом до самої талії. Багато пізніше, у 60-х роках мадам Річчі навіть выступила художником-постановником на знімальних майданчиках фільмів “Візит” (The Visit), “Гарні манери” (Les belles manieres) та ще кількох картин. Наряди костюмерки перетворили зовнішній вигляд персонажів, надавши їм стилю та витонченості.
Уже з 50-х років Ніна Річчі передала право створювати колекції. У цей час на посаду креативного дизайнера було запрошено бельгійця Жюль-Франсуа Крає, який пропрацював до 1963 року. Потім роль кутюр’є зайняв Жерар Піпар, який створював наступні 30 років вбрання відповідно витончених силуетів. Він робив ставку на розкішну ручну вишивку. У період його головування (1970 року) пішла з життя Ніна Річчі у віці 87 років.
1990 року Жерар узяв у помічники британця Філіпа Вагхорна. У період 1999-2001 років на посаді головного дизайнера почала працювати Наталі Жерве. Потім по одному року посаду обіймали Массімо Гіссен та Джеймс Агіар.
З приходом 2003 року дизайнера Ларса Нільсона помітно зросли продажі, а в концепції став простежуватися стиль smart-casual. Змінив посаду бельгієць Олів’є Тейскенс, що вивів багато нарядів на червоні доріжки. А з 2009 року головним обличчям компанії став Пітер Коппінг, повернувши колекціям колишню жіночність.
З 2015 року на посаді головного модельєра працював Гійом Анрі, якого у 2018 році змінив дует молодих дизайнерів із Голландії — Рашмі Боттер та Лізі Херребрю, які працюють до сьогодні.
З ініціативи Роберта Річчі дебютні парфуми Coeur Joir, над якими працювала Жермен Сельє, було презентовано у 1946 році. У скляному флаконі у вигляді серця містився квітковий аромат, де ноти фіалки та ірису тонко переходили в гру жасмину та бергамоту, поступаючись партією неролі та троянді.
Через 2 роки було випущено квіткову композицію L`Air du Temps. Ковпачок флакона був прикрашений двома голубами і за легендою аромат створювався для коханої Роберта Річчі. Інтерес до цих парфумів не згасає і досі. А зі знаннями, як правильно наносити парфуми, можна помітно продовжити благородне звучання.
Візитною парфумерною карткою Nina Ricci став флакон у формі яблука парфумів Fille d’Eve. Датовано його 1952 роком. А перший чоловічий аромат Signoricci, що належить до фужерної зеленої групи, побачив світ у 1965 році.
Практично вся парфумерна продукція Nina Ricci прочитується за фруктовою та десертною солодкістю з квітковими, пряними та ягідними акордами.
Парфумована вода L’Air du Temps відрізняється багатошаровістю звучання. Завдяки великій кількості нот, серед яких ірис, гвоздика, персик, гарденія, жасмин та бергамот, її гра триває дуже довго. Аромат пасує для осені та весни.
Туалетна вода Nina Rouge — ця солодка композиція з відлуннями кислинки, яка поміщена в апетитне яблучко-флакон. Соковиту малину відтінює свіжість цитрусової цедри, а вершкове звучання гарденії багатолико доповнює карамель. Цей ягідно-квітковий коктейль підходить для холодної пори року.
Туалетна вода Les Sorbets de Nina — фруктовий сорбет, свіжість якого ідеальна для спекотних та теплих днів. У флері заміксовані цитрусові, квіткові та вершково-десертні ноти.
Туалетна вода Nina адресована романтичним натурам. В елегантній квітково-фруктовій солодкості чути свіжість лимона, чарівне звучання кедра та мускусу. Композиція створює навколо власниці ауру спокуси.
Парфумована вода Ricci Ricci зваблива у всіх своїх акордах. Тут екзотичні квіти тонко перегукуються із фруктовою соковитістю, змушуючи довго думати про загадку багатогранного аромату.
Туалетна вода Bella заграє фруктовою свіжістю та квітковою насолодою. Пікантності їй надають ноти ревеню. Аромат вийшов одночасно зухвалим, дзвінким і повітряним. А тому обов’язково підніме настрій у похмурий холодний день.
Туалетна вода Nina Rose підкорює фруктовими іскрами та квітковим букетом, де соковитість груші та бергамота накривають хвилею енергії та позитиву. Цей аромат — уособлення оптимізму!
Туалетна вода Les Monstres De Nina Ricci звучить досить жіночно, а кокетливості їй додає мультяшний флакон. У композиції чути пудрові відтінки півонії та цукрової вати, тональність якої підхоплює шоколадно-вершкове праліне.
Читайте також: «Зіркові аромати: парфумерні лінійки від знаменитостей»
Ще трохи й в повітрі буде витати атмосфера прийдешнього свята. Ми знову будемо наряджати ялинку,… Докладніше
Попереду холодна і колюча зима, а значить, потрібно завчасно підготувати свій догляд до важких випробувань.… Докладніше
Жіноча сумочка – один з найбільш популярних аксесуарів, який підбирають дуже ретельно і з особливою… Докладніше
Що холодніше стає за вікном, то більше в нас прокидається бажання надати своєму будинку затишку… Докладніше
Упевнена, твоя стрічка в соцмережах теж забита вірусними відео, головним героєм яких є дубайський шоколад… Докладніше
Ласкаво просимо на сьомий тиждень! Час летить швидко, а твій організм щодня змінюється і працює,… Докладніше