Чим тільки не цікавляться сучасні дітки. Музика, гаджети, комп’ютерні ігри, наука… Наші сьогоднішні герої серед величезного списку можливих інтересів обрали для себе популярність. Вони ще зовсім маленькі, а їх інстаграм акаунти вже переважають сторінки багатьох відомих зірок. Кількість фоловерів у цих діточок значно більше, аніж у деяких моделей, музикантів та навіть голлівудських акторів. То, хто вони – сучасні insta-baby? Давайте познайомимося з ними ближче.
Сьогодні ця дивовижна білявка вже тинейджер, однак свою популярність вона отримала ще в ранньому дитинстві. Ще б пак, адже як можна не закохатись з першого погляду у ці величезні глибокі голубі оченята! Мама дівчинки є колишньою моделлю, а тато – футболіст. Батьки красунечки не заважали її кар’єрі, і вона вже з трьох років розпочала підкорювати модні світові подіуми. Доки її однолітки тихенько дорослішали, граючись дитячими іграшками, Христина встигла прийняти участь не в одному фешн-показі, стала обличчям дитячої версії журналу Vogue та упаковки солодощів Kinder, знялась в рекламі Benetton і Roberto Cavalli. Світові змі охрестили принцесу «найкрасивішою дівчинкою планети» та прогнозують їй успішне модельне майбутнє. Кількість фоловерів Христини зростає з величезною швидкістю і на сьогоднішній день складає 2,1 мільйони!!!
Алонсо – юний блогер та справжній джентльмен, яким захоплюються сьогодні 605 тисяч користувачів. Хлопчина родом з мексиканського Монтеррея, проте, ще в дитинстві він разом з батьками переїхав до Laguna Beach. Свою відомість Алонсо отримав завдяки матусі, яка почала викладати фото улюбленого синочка на своїй сторінці в Instagram. Жінку звуть Луіза Фернанда Еспіноза, вона приватний стиліст, співпрацювала із багатьма модними журналами, тому знає толк в стилі. Ще з малечку Алонсо одягали лише у брендовий одяг (Dior, Kitson Kids, Stella McCartney, Gucci, Nordstrom, Bon Point, H&M, Dolce & Gabbana, Little Marc Jacobs), аби дитя зростало модним та сучасним. І не дарма, адже зараз його світлини закохують у себе тисячі фоловерів. Сам же хлопчина вважає еталоном стилю свого бізнесмена-татуся, у якого «круті костюми».
Міллі-Бель – одна з найвідоміших інста-дівчаток. За її акаунтом можна буквально вивчити життя крихітки з самого народження. Сьогодні Міллі є не тільки відомою зіронькою інстаграму, а й має свою лінію дитячого одягу. Матуся дівчинки зізнається, що просто втомилась кожен раз вишукувати ексклюзивні наряди для чергової фотосесії своєї принцеси, тож вирішила створити власний бренд. До речі, декілька колекцій власної лінії Міллі-Бель вже презентувала на своїй сторінці Instagram. Ви також можете спостерігати за життям цієї кумедної лялечки, яка має вже 175 тисяч фоловерів.
Він не просто відомий хлопчик з інстаграму, він – справжня модель! Ви тільки погляньте на його профіль – це ж насправді професійний акаунт! Хлопчина також започаткував свій канал на YouTube, де веде блог, присвячений модним трендам. На фоні роликів про своє щасливе дитинство, Гевін дає поради що до поєднання кольорів в образі, укладання волосся, тощо. Що стосується стилю, хлопець віддає перевагу метеликам та шкіряним косухам, пропагуючи образ так званого італійського бед боя. Своїм виглядом він привернув увагу модних блогерів та фешн-критиків, які у свою чергу, відкрили для нього двері у високу дитячу моду. Разом із цим, Гевін є звичайною дитиною, яка захоплюється плаванням та музикою. Сьогодні за життям цього підростаючого обдарування спостерігають 180 тисяч користувачів.
Харлоу – маленька модниця, яка стала популярною завдяки своєму татусю. Він не тільки веде її сторінку в інстаграм, а ще й самостійно підбирає для любої донечки кожен новий лук. Тато Фуентес не є професійним стилістом, проте як для аматора, в нього виходить досить непогано. Ви спитаєте, чому не мама займається дівчинкою? Річ у тому, що красуня не має мами, натомість вона виховується у родині з двома татусями). Сторінка Харлоу вже набрала 115 тисяч підписників, і їх кількість продовжує зростати.
Стати відомим цьому маленькому джентльмену допомогла його матуся, діяльність якої тісно пов’язана із світом фешн-індустрії. Висвітлюючи чоловічі Тижні моди, мамі Колет одного разу прийшла у голову чудова ідея, як зробити зі свого синочка зірку незвичайним способом. У своїх фотографіях Рікер Віксом копіює відомі луки, і хочеться сказати, в нього виходить зовсім непогано! Про це свідчить і величезна кількість його фоловерів, яких на сторінці ministylehacker вже 290 тисяч! Складно сказати, хто у цій родині насправді зірка, однак це гарний приклад того, як при допомозі цікавої ідей досягти успіхів в житті.
Інакше, як моделлю, цього хлопчину і не назвеш. А ще, його кличуть маленьким Бруно Марс – усе завдяки зачісці, що так схожа на шевелюру американського співака. Мама Райана каже, що думка зробити із сина зірочку прийшла водночас і їй, і їх татові, а наслідки цієї ідеї лише позитивні. Батьки не шкодують про те, що витрачають майже 100 доларів у тиждень на нові речі для малюка. Він стильний та щасливий в своєму дитинстві, а за його досягненнями сьогодні спостерігають вже 127 тисяч підпісників.
Як бачите, зробити із дитини відому зірку зовсім не складно. Для цього Ви зовсім не маєте бути мега відомим або багатим. Усі малята – надзвичайно фотогенічні та милі, і цим безперечно потрібно користуватись задля їх щасливого майбутнього.
А як Ви відноситесь до такого різновиду популярності серед діточок? Можливо, Ваше маля вже є маленькою зіронькою у Instagram або іншій соціальній мережі? Тож, поділиться своїми успіхами із нашими читачами у коментарях.
Сьогодні важко заперечувати той факт, що соцмережі впливають на прийняття нами деяких рішень. Нехай і… Докладніше
Ще трохи й в повітрі буде витати атмосфера прийдешнього свята. Ми знову будемо наряджати ялинку,… Докладніше
Попереду холодна і колюча зима, а значить, потрібно завчасно підготувати свій догляд до важких випробувань.… Докладніше
Жіноча сумочка – один з найбільш популярних аксесуарів, який підбирають дуже ретельно і з особливою… Докладніше
Що холодніше стає за вікном, то більше в нас прокидається бажання надати своєму будинку затишку… Докладніше
Упевнена, твоя стрічка в соцмережах теж забита вірусними відео, головним героєм яких є дубайський шоколад… Докладніше