Представлені бренди дуже різні за стилем і змістом, але є в них і дещо спільне. Це продукти, створені чоловіками для чоловіків, за допомогою яких можна робити стильну укладку, доглядати за шкірою, волоссям, бородою й при цьому виглядати так само мужньо.
Бренд American Crew впевнено можна назвати революцією, адже він одним із перших в Америці запропонував чоловікам засоби для професійного догляду та стайлінгу. А героєм його рекламної кампанії був не хто інший, як сам Елвіс Преслі!
Усе почалося в 1994 році, коли Девід Раккулья, перукар, стиліст і педагог, заявив, що салони краси надто мало уваги приділяють клієнтам-чоловікам. І що зовсім скоро чоловічий догляд буде не менш актуальним, ніж жіночий. Разом з цим він створив свої перші 6 продуктів для професійного використання, які вже за перший рік існування принесли автору American Crew продажів на 3 млн доларів. Усе тому, що це безперечно круті та багатофункціональні засоби:
Цікаво по темі: Гайд з чоловічого гоління: коли, як і чим правильно голитися
Австралійський бренд Uppercut Deluxe представляє сучасний підхід до чоловічого догляду. І, як годиться якісному істинно чоловічому бренду, заснований він друзями дитинства, які любили серфінг та перукарську справу. Один із його творців, Стів Перселл, так сильно хотів стати перукарем, що у 13 років заради улюбленої справи навіть покинув школу. І, треба сказати, це рішення привело його до успіху. Сьогодні в Uppercut Deluxe пишаються своїми знаменитими продуктами, до яких входять лише найкращі інгредієнти:
До речі, у назві бренду друзі відобразили ім’я відомого боксера на прізвисько Uppercut. Незважаючи на кризу, яка лютувала в 1933 році, у нього завжди була з собою чиста краватка та баночка з саморобною помадою для укладання.
Британський бренд The Bluebeards Revenge за своїм дизайном абсолютно не асоціюється з англійськими традиціями. Але насправді за логотипом у вигляді черепа і схрещених кісток ховається цілком серйозний підхід до чоловічого догляду.
«Помста Синьої Бороди» народилася абсолютно випадково, не з бізнес-плану, а з чоловічого парі. І треба віддати належне колишньому десантникові Королівської морської піхоти і згодом засновнику The Bluebeards Revenge. Адже він не просто переміг у цьому парі — створив свої перші засоби для гоління, яким підвладна навіть найжорсткіша щетина. Він також зумів загорнути їх у стильний бренд, який завоював увагу публіки та ЗМІ в багатьох куточках світу.
Що є цікавого:
Цікаво по темі: Догляд за бородою: допоможи йому вибрати ідеальні засоби
Італійський бренд Proraso закриває нашу четвірку. Перші засоби для гоління під цією маркою були виготовлені П’єро Мартеллі в 1908 році. І ось уже протягом 4 поколінь Proraso задає тенденції у світі чоловічого догляду. Це продукти, які витримують випробування часом, кидають виклик модним тенденціям і стають класикою:
Кожен чоловік, який регулярно ходить до барбер-шопів, візуально знає, як мінімум, один бренд з цього огляду Єва Блог. Таку продукцію цілком можна використовувати і вдома, адже вона проста в застосуванні не тільки для професіоналів, але і всіх чоловіків, які бажають доглядати за собою.
Читайте також:
Попереду холодна і колюча зима, а значить, потрібно завчасно підготувати свій догляд до важких випробувань.… Докладніше
Жіноча сумочка – один з найбільш популярних аксесуарів, який підбирають дуже ретельно і з особливою… Докладніше
Що холодніше стає за вікном, то більше в нас прокидається бажання надати своєму будинку затишку… Докладніше
Упевнена, твоя стрічка в соцмережах теж забита вірусними відео, головним героєм яких є дубайський шоколад… Докладніше
Ласкаво просимо на сьомий тиждень! Час летить швидко, а твій організм щодня змінюється і працює,… Докладніше
Завтра важлива зустріч, а на лобі вискочило запалення, що робити й куди бігти? А якщо… Докладніше