Чому малюк не хоче купатися Насправді причин може бути достатньо. З'ясувавши, що саме викликає у дитини нелюбов до купання, можна перетворити купання на приємну...


В разі виникнення запитань телефонуй на гарячу лінію за номером: 0 800 303 700. Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.
EVA KIDS CLUB (далі – Клуб) є невід’ємною частиною Програми лояльності EVA МОЗАЇКА та відповідає всім його правилам. Учасники Клубу мають змогу отримати додаткові знижки та спеціальні пропозиції (далі – Заохочення) під час здійснення покупок в офлайн магазині EVA ТОВ «РУШ» на товари з категорій «Догляд за малюками», «Сповивання та гігієна малюків», «Товари для вагітних і годуючих мам».
1.1. Особи, які набули статусу учасника Клубу допускаються до участі у Клубі Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
1.2. Обов’язковою умовою участі у Клубі є реєстрація у програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
Особі (споживачу), яка виявила бажання взяти участь у Клубі, необхідно стати учасником EVA МОЗАЇКА на умовах, визначених в офіційних правилах Програми лояльності на офіційному сайті Оператора («Оператор» – Товариство з обмеженою відповідальністю «РУШ» особа, яка є власником Програми, володіє винятковими правами управління, розвитку та її реалізації).
1.3. При реєстрації у Клубі учасник дає згоду на отримання sms-повідомлень, повідомлень в чат-ботах в VIBER та TELEGRAM, в мобільному застосунку та e-mail повідомлень.
1.4. Учасник Клубу зобов’язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Клубі.
1.5. Надання Заохочень Акції здійснюється з дотриманням вимог законодавства України щодо оподаткування вартості доходів в результаті отримання Заохочень.
1.6. Оператор має право у будь-який час в односторонньому порядку, без будь-яких негативних наслідків для себе, змінювати перелік товарів, на які поширюватимуться умови Програми.
Зареєструватися у EVA KIDS CLUB можливо наступними способами:
2.1. У чат-боті Viber.
2.2. У чат-боті Telegram.
2.3. У мобільному додатку EVA.
2.4. Зателефонувати на гарячу лінію за номером: 0 800 303 700 (Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
2.5. Заохочення Клубу будуть доступними через 2 доби після реєстрації.
3.1. Учасник може припинити участь у Клубі, повідомивши про це Оператора Гарячої лінії або в Особистому кабінеті в мобільному додатку EVA, прибравши галочку з пункту «Бажаю Стати учасником EVA KIDS CLUB».
4.1. Учасник Клубу може отримати Заохочення при покупці певних товарів, що діють в мережі магазинів EVA ТОВ «РУШ».

Чому малюк не хоче купатися Насправді причин може бути достатньо. З'ясувавши, що саме викликає у дитини нелюбов до купання, можна перетворити купання на приємну...

Який підігрівач для пляшечок найкращий? Насправді цей прилад настільки функціонально простий, що й розповідати про нього особливо нічого. 99% підігрівачів являють собою...
| Ім'я користувача: | |
|---|---|
| Номер картки лояльності: | |
| Бонусів на рахунку: | |
| Кешбек-бонусів на рахунку: |