Батьки досить часто стикаються з такою проблемою, як небажання дитини приймати ванну. Тільки побачивши, як наповнюється ванна, або при одній згадці про неї малюк...
В разі виникнення запитань телефонуй на гарячу лінію за номером: 0 800 303 700. Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00.
EVA KIDS CLUB (далі – Клуб) є невід’ємною частиною Програми лояльності EVA МОЗАЇКА та відповідає всім його правилам. Учасники Клубу мають змогу отримати додаткові знижки та спеціальні пропозиції (далі – Заохочення) під час здійснення покупок в офлайн магазині EVA ТОВ «РУШ» на товари з категорій «Догляд за малюками», «Сповивання та гігієна малюків», «Товари для вагітних і годуючих мам».
1.1. Особи, які набули статусу учасника Клубу допускаються до участі у Клубі Програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
1.2. Обов’язковою умовою участі у Клубі є реєстрація у програмі лояльності EVA МОЗАЇКА.
Особі (споживачу), яка виявила бажання взяти участь у Клубі, необхідно стати учасником EVA МОЗАЇКА на умовах, визначених в офіційних правилах Програми лояльності на офіційному сайті Оператора («Оператор» – Товариство з обмеженою відповідальністю «РУШ» особа, яка є власником Програми, володіє винятковими правами управління, розвитку та її реалізації).
1.3. При реєстрації у Клубі учасник дає згоду на отримання sms-повідомлень, повідомлень в чат-ботах в VIBER та TELEGRAM, в мобільному застосунку та e-mail повідомлень.
1.4. Учасник Клубу зобов’язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Клубі.
1.5. Надання Заохочень Акції здійснюється з дотриманням вимог законодавства України щодо оподаткування вартості доходів в результаті отримання Заохочень.
1.6. Оператор має право у будь-який час в односторонньому порядку, без будь-яких негативних наслідків для себе, змінювати перелік товарів, на які поширюватимуться умови Програми.
Зареєструватися у EVA KIDS CLUB можливо наступними способами:
2.1. У чат-боті Viber.
2.2. У чат-боті Telegram.
2.3. У мобільному додатку EVA.
2.4. Зателефонувати на гарячу лінію за номером: 0 800 303 700 (Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08-00 до 21-00).
2.5. Заохочення Клубу будуть доступними через 2 доби після реєстрації.
3.1. Учасник може припинити участь у Клубі, повідомивши про це Оператора Гарячої лінії або в Особистому кабінеті в мобільному додатку EVA, прибравши галочку з пункту «Бажаю Стати учасником EVA KIDS CLUB».
4.1. Учасник Клубу може отримати Заохочення при покупці певних товарів, що діють в мережі магазинів EVA ТОВ «РУШ».
Батьки досить часто стикаються з такою проблемою, як небажання дитини приймати ванну. Тільки побачивши, як наповнюється ванна, або при одній згадці про неї малюк...
Травна система немовлят адаптована під певну температуру їжі, що надходить. Якщо говорити точніше, то ідеальна температура суміші, грудного молока – це 34-37°C. І в...
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |