50 відтінків білого: чому індустрія краси зациклена на білому кольорі

Кожен колір має свій характер і свій настрій. Кольори мають на всіх нас величезний вплив, набагато більший, ніж може здаватися на перший погляд. Численні відтінки та тони здатні керувати не просто емоціями, а й провокувати, спонукати до дій, вибудовувати асоціативні ряди. Саме тому маркетологи зробили колір одним з найпотужніших своїх інструментів брендингу, отримуючи з нього максимум користі в найрізноманітніших галузях. Зокрема, індустрії краси.  Поговоримо про це, а як приклад візьмемо біленький колір.

1-Чому-індустрія-краси-зациклена-на-білому-кольорі

Цікаво на тему: З чим ідеально поєднується трендовий колір бургунді

Білий колір у психології

2-Чому-індустрія-краси-зациклена-на-білому-кольорі

Але для початку, про психологію і про те, як вона бачить кожен колір. Звісно, я не стану писати трактат про всі наявні відтінки на землі. Кулеметну стрічку зі 100500 сторінок читати буде нудно. Ми з тобою зупинимося виключно на білому кольорі. Саме йому найчастіше віддає перевагу індустрія краси, а ми тут в ній експерти 🧐. Це база, основа і якір практично всіх іменитих брендів. І все не просто так.

Instagram_02_Blog

Білий колір – нейтральний, холодний. Перші асоціації, які він викликає – це сніг і лід. Здається, що білий практично не має обличчя. Але зайди в магазин фарб, ти зрозумієш, що саме у нього найбільше відтінків. Це дивовижно. У цього кольору подвійне значення. З одного боку легкість, чистота і простота, легкість, бездоганність. З іншого ж – білий може легко втомити, викликати відчуття порожнечі та самотності. Якщо ми говоримо про емоційне сприйняття, то саме цей колір здатний допомогти позбутися роздратування, стресу, зарядити енергією і підштовхнути до дій.

Із самого дитинства лицарі мчать на білому коні, добрі чарівниці чаклують білою магією, миру домагаються білим прапором, ангели на небесах теж білосніжні, починаємо ми все завжди з чистого аркуша, а ще є біла брехня, яка практично нешкідлива, адже вона біленька… білесенька. Щоразу, коли бачиш характеристику «білий», про погане і зле думати вже не можеш. 

3-Чому-індустрія-краси-зациклена-на-білому-кольорі

Модельєри давно звели білий колір у ранг ідеальних, сміливих і тонких. Коко Шанель говорила, що білий і чорний – це досконалості, оскільки саме вони здатні виділити красу форми. Карл Лагерфельд впевнений у тому, що саме біла сорочка є основою, а все інше вже підтягується до неї. А у Крістіана Діора є думка, що білий – простота й елегантність, колір, здатний підкреслити витонченість жінки.

Усе, що пов’язано зі свіжістю, чистотою, ніжністю, легкістю і невагомістю, – усе це пофарбовано тільки в білий… Унікальне колірне сприйняття.

Цікаво на тему: Якою косметикою не варто користуватися в холодну пору року

Білий колір для індустрії краси

4-Чому-індустрія-краси-зациклена-на-білому-кольорі

А тепер поговоримо про те, що ж побачили в цьому кольорі виробники б’юті-товарів, і чому саме білі упаковки найчастіше можна побачити в косметологічних кабінетах. Зверни увагу, коли підеш на чергову процедуру, чим зустрічає тебе простір краси. Кабінет мого косметолога практично повністю білий, з невеликими акцентами кольору. На стелажах стоять дисциплінованими рядами білі коробочки, тюбики, баночки, на яких лаконічно і стильно написаний бренд. Чому так? Функціональність, естетика і можливість пустити в хід маркетингові прийоми – головні причини, чому саме цей колір вітається в б’юті-індустрії. Про все послідовно:

  1. Чистота, мінімалістичний дизайн і стерильність – це два головні параметри, які обов’язково мають бути присутніми, якщо ми говоримо про догляд і красу. Білий колір акцентує на безпеці, якості, викликає довіру. Не вигадувати нічого і робити наголос виключно на вміст, без зайвої мішури і яскравих фарб. Це преміум, це дорого, це стильно, це статус.
  2. Універсальність рішення – білий колір, як полотно, ти можеш робити з ним усе, що заманеться. Змінювати текст, підставляти будь-які логотипи, виділяти акцентами необхідну інформацію, крутити сприйняттям так, як хочеться, залежно від того, на яку аудиторію націлений продукт. Люксові бренди воліють зберігати мінімалізм, підкреслюючи свою статусність і незворушність.5-Чому-індустрія-краси-зациклена-на-білому-кольорі
  3. Увага на екологічність – останнім часом питання турботи про навколишнє середовище стало одним із трендів, якому слідують усі індустрії. Косметологія не стане винятком, тому в процесі виробництва використовують біорозкладні матеріали, які забарвлюють саме в білий колір і його численні відтінки. Це перший акцент на усвідомленість бренду. Другим стає відсутність численних декоративних елементів, на які витрачаються як виробничі ресурси, так і всілякі матеріали, що не подобається природі, а значить, це потрібно скасовувати.
  4. Психологічний аспект – чесність можна проасоціювати виключно з білим кольором. Він чистий, бездоганний, відкритий. Упаковка у світлому тоні говорить тобі про те, що продукт натуральний, безпечний і ти можеш сміливо довіряти йому.
  5. Дотримання сучасних трендів – less is more став одним із глобальних трендів, які домінують у моді, архітектурі, інтер’єрі, творчості. Білі упаковки beauty-індустрії ідеально підхоплюють цю концепцію, підкреслюючи витонченість і вишуканість, увагу та єдину хвилю з усім, що сьогодні мчить у світі.6-Чому-індустрія-краси-зациклена-на-білому-кольорі
  6. Диференціація – перенасичений ринок вимагає від усіх учасників граничної участі та уваги. Якщо ти на ринку, ти маєш знайти те, що виділятиме тебе серед загальної маси, змусить говорити про тебе. Що, як не біла упаковка стане найкращим для цього інструментом. Поки більшість перебуває в пошуку найвдаліших комбінацій кольорів, найбрендовіші бренди просто беруть білий колір. Це виклик, заявка і крапка.

Цікаво на тему: Зимові аромати, які мають бути у твоїй колекції

Якщо хочеш передати емоцію, яка буде холодна, раціональна, категорична, щира, який колір ти представиш? Це однозначно білий. Індустрія краси говорить, що турбота і чистота – це головні принципи, яких дотримуються компанії, а інструментом, здатним нести цей посил, стає саме біле пакування.

9 Грудня / 2024 Догляд за обличчям

Коментарі покищо відсутні

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Рекомендовані статті
Видавництво Старого Лева