Кожен колір має свій характер і свій настрій. Кольори мають на всіх нас величезний вплив, набагато більший, ніж може здаватися на перший погляд. Численні відтінки та тони здатні керувати не просто емоціями, а й провокувати, спонукати до дій, вибудовувати асоціативні ряди. Саме тому маркетологи зробили колір одним з найпотужніших своїх інструментів брендингу, отримуючи з нього максимум користі в найрізноманітніших галузях. Зокрема, індустрії краси. Поговоримо про це, а як приклад візьмемо біленький колір.
Цікаво на тему: З чим ідеально поєднується трендовий колір бургунді
Але для початку, про психологію і про те, як вона бачить кожен колір. Звісно, я не стану писати трактат про всі наявні відтінки на землі. Кулеметну стрічку зі 100500 сторінок читати буде нудно. Ми з тобою зупинимося виключно на білому кольорі. Саме йому найчастіше віддає перевагу індустрія краси, а ми тут в ній експерти 🧐. Це база, основа і якір практично всіх іменитих брендів. І все не просто так.
Білий колір – нейтральний, холодний. Перші асоціації, які він викликає – це сніг і лід. Здається, що білий практично не має обличчя. Але зайди в магазин фарб, ти зрозумієш, що саме у нього найбільше відтінків. Це дивовижно. У цього кольору подвійне значення. З одного боку легкість, чистота і простота, легкість, бездоганність. З іншого ж – білий може легко втомити, викликати відчуття порожнечі та самотності. Якщо ми говоримо про емоційне сприйняття, то саме цей колір здатний допомогти позбутися роздратування, стресу, зарядити енергією і підштовхнути до дій.
Із самого дитинства лицарі мчать на білому коні, добрі чарівниці чаклують білою магією, миру домагаються білим прапором, ангели на небесах теж білосніжні, починаємо ми все завжди з чистого аркуша, а ще є біла брехня, яка практично нешкідлива, адже вона біленька… білесенька. Щоразу, коли бачиш характеристику «білий», про погане і зле думати вже не можеш.
Модельєри давно звели білий колір у ранг ідеальних, сміливих і тонких. Коко Шанель говорила, що білий і чорний – це досконалості, оскільки саме вони здатні виділити красу форми. Карл Лагерфельд впевнений у тому, що саме біла сорочка є основою, а все інше вже підтягується до неї. А у Крістіана Діора є думка, що білий – простота й елегантність, колір, здатний підкреслити витонченість жінки.
Усе, що пов’язано зі свіжістю, чистотою, ніжністю, легкістю і невагомістю, – усе це пофарбовано тільки в білий… Унікальне колірне сприйняття.
Цікаво на тему: Якою косметикою не варто користуватися в холодну пору року
А тепер поговоримо про те, що ж побачили в цьому кольорі виробники б’юті-товарів, і чому саме білі упаковки найчастіше можна побачити в косметологічних кабінетах. Зверни увагу, коли підеш на чергову процедуру, чим зустрічає тебе простір краси. Кабінет мого косметолога практично повністю білий, з невеликими акцентами кольору. На стелажах стоять дисциплінованими рядами білі коробочки, тюбики, баночки, на яких лаконічно і стильно написаний бренд. Чому так? Функціональність, естетика і можливість пустити в хід маркетингові прийоми – головні причини, чому саме цей колір вітається в б’юті-індустрії. Про все послідовно:
Цікаво на тему: Зимові аромати, які мають бути у твоїй колекції
Якщо хочеш передати емоцію, яка буде холодна, раціональна, категорична, щира, який колір ти представиш? Це однозначно білий. Індустрія краси говорить, що турбота і чистота – це головні принципи, яких дотримуються компанії, а інструментом, здатним нести цей посил, стає саме біле пакування.
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |
Коментарі покищо відсутні