Ми раді представити нашим читачкам Лілію Білоусову – коуча батьків, дітей і підлітків, члена правління Асоціації коучів і фасилітаторів освіти. Також Лілія є Провідним тренером EdCoach School, псіхологіней, ігротехніком, автором і ведучою проектів «Сімейна Мозаїка» і «Розмножуватися щасливо». Під її авторством вийшли книга «Сага про тебе» і трансформаційні карти «Живи на 100%». Лілія виступає експертом в проекті «Мама року» в номінації «Родинний затишок». І сьогодні пропонуємо вам корисну статтю від нашого чудового експерта!

Мамо, пограй зі мною !!!
Грати чи не грати – питання, яким задаються багато батьків.
І якщо ми вважаємо, що гра – це безглузде проведення часу, то марно!
Гра – найважливіша частина життя дитини:
- За допомогою гри дитина пізнає світ, відчуває себе, приміряє новий досвід, розвиває самоконтроль, концентрується і отримує масу енергії
- На думку нейробіологів, «козаки-розбійники» надають більше вплив на когнітивні здібності, ніж математика в 3-му класі.
- У грі дитина ЖИВЕ!!! Легше і простіше навчити дитину життя граючи!
Також ігри дають батькам унікальну можливість:
- Зблизитися з дитиною
- Створити довірчі відносини
- Подивитися на світ очима дитини
- Бути з дитиною на одній хвилі
- Прищепити свою систему цінностей

Більш того, один із проявів любові до дитини – батьківська увага.
Якщо дитина відчуває дефіцит уваги, він буде прагнути отримати його іншим способом. Наприклад, протестами, ігноруванням, порушенням правил і т.д. Так що, спільне проведення часу – превентивний захід по запобіганню «поганої» поведінки дитини.
Граючи з дитиною, важливо дотримуватися наступних правил:
- Не примушуйте себе. Коли у вас немає бажання грати, краще просто побути поруч з граючим дитиною або відведіть його в ігрову кімнату, або покличте додому його друзів.
Гра перестає бути грою, якщо ми змушуємо себе грати.
- Залучається до гри на 100%, але не виступайте в ролі аніматора. Головний в грі – дитина.
- Дайте дитині право вибирати гру, придумувати сюжет і т.д.
- Не критикуйте ідеї, дії дитини
- Надавайте позитивний зворотний зв’язок: «Ось це ти придумав!», «Відмінна ідея!», «Як ти так швидко/цікаво/нестандартно..?!» і т.д. Таким чином ми зміцнюємо самооцінку, значимість, цінність дитини.
- Обумовлюйте заздалегідь частоту і тривалість гри.
- Встановіть заборону на заподіяння шкоди собі та іншому, псувати речі, руйнувати будинок і т.д.
- Зробіть спілкування неформальним – увагу тільки дитині. Не займайтеся під час гри іншими справами, в тому числі заборонено користуватися мобільним телефоном.
- Домовтеся про спільну прибирання після гри.
Щоб бути в пам’яті дитини завтра, будьте в його житті сьогодні!!!

















Коментарі покищо відсутні