За кожним брендом, який займає почесне місце у вашій ванній кімнаті або на туалетному столику, стоїть тривалий процес розробки. Створення рецептури і упаковки, тестування якості, перетворення ідеї в товар, який буде вас радувати. І за всім цим стоїть бренд-менеджер, який як ніхто інший знає важливі особливості і фішки продукту, що створюється.
У цій статті EVA Blog познайомить вас з брендом Lingery, а допоможе нам в цьому Інна Ткачук – бренд-менеджер цієї торгової марки.
Вперше бренд Lingery з’явився на полицях магазинів EVA в 2015 році. З тих пір його асортимент значно розширився. На сьогоднішній день – це широкий асортимент засобів особистої гігієни для дівчат, який складається з ультратонких прокладок для критичних днів, щоденних прокладок різних видів, довжини, товщини, форми, тампонів, серветок для інтимної гігієни і гелів. Про особливості кожної з лінійок розповість в відео інтерв’ю бренд-менеджер Lingery Інна Ткачук.
Для нас дуже важлива якість нашої продукції, тому всі товари виробляються під суворим контролем на всіх етапах, мають всі необхідні документи, що засвідчують якість та безпеку, згідно із законодавством України. Всі гігієнічні засоби є безпечними для використання за призначенням. Також, при кожному надходженні партії товар перевіряється на відповідність в незалежних лабораторіях. Ми додатково проводимо внутрішнє тестування для підтвердження якісних характеристик продукту.
В асортименті бренду всі позиції цікаві і користуються попитом, адже розробляються з чітким розумінням потреб покупців. Але спробую все ж виділити три продукти, з корисними властивостями яких вам варто познайомитися вже сьогодні!
Хочете більше інформації про бренд Lingery? Залишайте питання в коментарях до статті, і Інна з радістю відповість на них.
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |
Добрый вечер подскажите проходит ли данная продукция тестирование на животных?