Ми пам’ятаємо час, коли селебріті активно знімалися в рекламі косметики та ставали обличчям б’юті-брендів. Та зараз з’явився новий тренд: зірки кіно та шоу-бізу, популярні блогери все частіше стають повноцінними власниками косметичних компаній.
У медіасвіті це хороший спосіб заробити, граючи на бажанні мільйонів фанатів наблизитися до кумира, та однієї лише слави недостатньо. Щоб успішно конкурувати на ринку косметики, який, до речі, оцінюється в сотні мільярдів доларів, потрібно бути чесним з аудиторією та виправдовувати довіру.
Саме такі бренди, що були створені знаменитостями та завоювали авторитет не лише серед їхніх шанувальників, обговорюємо сьогодні в EVA Blog.
Лінію косметики Fenty Beauty співачка запустила в 2017 р., і вона відразу потрапила до топу винаходів року за версією журналу Time. Щоб краще зрозуміти значущість номінації, варто подивитися на інших номінантів — робот Джибо, що вміє відчувати емоції, IPhone X, електромобіль Tesla 3.
Сама Ріанна часто говорить про різноманітність краси (одних тільки відтінків тональних засобів у арсеналі її бренду вже 50) і називає макіяж секретною зброєю жінки. Це зброя, котра може як підкреслювати красу, так і повністю трансформувати її. «Я люблю виклики, — каже вона, — так що я збираюся й надалі отримувати задоволення та розсувати кордони в цій індустрії».
Секрет знаменитого тонального крему Fenty Beauty By Rihanna Pro Filtr Soft Matte Longwear Foundation — в особливому балансі тону й текстури. З ним можна створювати покриття будь-якої інтенсивності, від легкого до максимально щільного, зробити шкіру гладкою, приховати жирний блиск і розширені пори.
Бренд Rare Beauty («Рідкісна краса») своєю назвою зобов’язаний одному з альбомів Селени Гомес, яка, до речі, сидить у кріслі візажистів з 7 років. Сама вона пояснює, що «бути Rare» — значить відчувати себе комфортно, не прагнути до ідеалу та не порівнювати себе з іншими, а бути собою та створювати свою унікальність. «Косметика Rare Beauty — це про те, якою ви бачите себе, а не про те, як вас побачили інші», — говорить співачка.
Так, як Кім використовує на свою користь кардинальну зміну іміджу, сміливі образи та яскравий макіяж, може, мабуть, тільки її сім’я. Зараз у неї 261 млн фоловерів в інстаграмі, а у її молодшої сестри Кайлі Дженнер — 279 млн. І це безпрецедентна популярність.
Наслідуючи приклад сестри та її бренду Kylie Cosmetics, Кім створила власну косметичну марку KKW Beauty. Для першого запуску світська левиця й королева контурингу обрала хайлайтери та контуруючі засоби — чи можна було уявити більш відповідний вибір косметики!
«Не має значення, який макіяж я буду робити: природний або яскравий, кольорові смокі або бронзові, в основі будь-якого мого образу — контуринг. І у мене таке відчуття, що це він зробив мене відомою», — ділиться Кім.
Трохи пізніше лінійку її косметики поповнили продукти для очей, губ і власна колекція ароматів Kim Kardashian.
Кайлі Дженнер дебютувала з косметичним брендом Kylie Cosmetics у 2016 році, увірвавшись на б’юті-ринок з лімітованою колекцією матових помад Kylie Lip Kits. Косметика Kylie продавалася тільки онлайн та обмеженим тиражем, а тому моментально стала однією з найпопулярніших у світі. Зараз під цією маркою регулярно випускаються нові рум’яна, помади, хайлайтери, тіні, ультрамерехтливі блиски для губ.
У березні 2019 року 22-річна модель потрапила на обкладинку Forbes як наймолодша мільярдерка у світі. Щоправда, пізніше журнал переглянув своє рішення та повідомив, що за 3 роки дівчина заробила трохи менше 900 мільйонів доларів.
Якими правилами керуватися, щоб обрати помаду ідеального відтінку й текстури, — дізнайся з Єва Блог.
Тенденція випускати косметику під своїм ім’ям звучить і в українському шоу-бізі. Не так давно Оля Полякова випустила лінійку авторської декоративної косметики Olya Polyakova, до якої ввійшли актуальні засоби для макіяжу на щодень і не тільки. Сама Оля каже, що особисто бере участь у розробці текстур і відтінків, а виробляється косметика на кращих підприємствах Франції та Італії.
Безперечний хіт колекції Олі Полякової — підводка «Зоряні стріли», яка є візитною карткою стилю співачки. Продукт відрізняється ультранасиченим чорним пігментом, відмінною стійкістю та приємним у роботі тонким пензлем.
У своєму інстаграмі Полякова часто показує, як вона сама користується своєю косметикою та малює фірмові стрілки. А з Єва Блог можеш дізнатися все про правила нанесення тіней, зіркових і не тільки.
Про запуск власної лінії косметики по догляду зірка серіалу «Дивні дива» оголосила в 2019 р., зізнавшись, що вже протягом двох років працює над нею. Молода актриса зробила ставку на дівчат свого віку та трохи старше — покоління Z, яке народилося після 1995 р.
Для марки Florence by Mills характерні стильні упаковки з мінімалістичним дизайном і весела колірна гамма, а названа вона на честь улюбленої прабабусі актриси. В асортименті — доглядальні засоби й декоративна косметика — усе для молодої шкіри та з дотриманням етики, без тестів на тваринах і компонентів тваринного походження.
У тому ж 2019 році про старт особистої колекції косметики оголосила й Віра Брежнєва. Над маркою VERA співачка працювала не багато не мало 2 роки, активно беручи участь у кожному етапі розробки: від концепції бренду до тестування відтінків.
Сама Віра каже, що любить природні образи й довго обирала свою ідеальну н’юдову помаду: «Це був справжній квест, але я так і не змогла знайти її. Тому вирішила сама її створити».
Серед хітів косметики Віри Брежнєвої — звісно, кремова й матова помади у флаконах з переробленого пластику, що підлягає повторній переробці, а також олівець для брів і багатофункціональна палетка для обличчя.
До речі, ось вона — та сама кремова помада VERA у великій палітрі ніжних відтінків. Усі підходять для блондинок і брюнеток, роблять губи м’якими та створюють стійкий атласний фініш.
Багатьом цікаво зазирнути за лаштунки, щоб подивитися, як створюється топовий макіяж і яку косметику селебріті використовують в повсякденності. Що скажеш про це, тобі цікаве життя знаменитостей? І якщо так, то чиї блоги ти дивишся/читаєш?
Якщо говорити про вибір косметики, на що звертаєш увагу в першу чергу: гучне ім’я чи властивості продукту? Або, можливо, тобі однаково важливі обидва пункти? Давай поговоримо — напиши свою думку в коментарях.
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |
Коли у єві буде косметика florence by mills?