Зірки, у яких є власні косметичні бренди

Ми пам’ятаємо час, коли селебріті активно знімалися в рекламі косметики та ставали обличчям б’юті-брендів. Та зараз з’явився новий тренд: зірки кіно та шоу-бізу, популярні блогери все частіше стають повноцінними власниками косметичних компаній.

У медіасвіті це хороший спосіб заробити, граючи на бажанні мільйонів фанатів наблизитися до кумира, та однієї лише слави недостатньо. Щоб успішно конкурувати на ринку косметики, який, до речі, оцінюється в сотні мільярдів доларів, потрібно бути чесним з аудиторією та виправдовувати довіру.

Саме такі бренди, що були створені знаменитостями та завоювали авторитет не лише серед їхніх шанувальників, обговорюємо сьогодні в EVA Blog.

Косметика від Ріанни

Лінію косметики Fenty Beauty співачка запустила в 2017 р., і вона відразу потрапила до топу винаходів року за версією журналу Time. Щоб краще зрозуміти значущість номінації, варто подивитися на інших номінантів — робот Джибо, що вміє відчувати емоції, IPhone X, електромобіль Tesla 3.

Сама Ріанна часто говорить про різноманітність краси (одних тільки відтінків тональних засобів у арсеналі її бренду вже 50) і називає макіяж секретною зброєю жінки. Це зброя, котра може як підкреслювати красу, так і повністю трансформувати її. «Я люблю виклики, — каже вона, — так що я збираюся й надалі отримувати задоволення та розсувати кордони в цій індустрії».

Секрет знаменитого тонального крему Fenty Beauty By Rihanna Pro Filtr Soft Matte Longwear Foundation — в особливому балансі тону й текстури. З ним можна створювати покриття будь-якої інтенсивності, від легкого до максимально щільного, зробити шкіру гладкою, приховати жирний блиск і розширені пори.

Rare Beauty від Селени Гомес

Бренд Rare Beauty («Рідкісна краса») своєю назвою зобов’язаний одному з альбомів Селени Гомес, яка, до речі, сидить у кріслі візажистів з 7 років. Сама вона пояснює, що «бути Rare» — значить відчувати себе комфортно, не прагнути до ідеалу та не порівнювати себе з іншими, а бути собою та створювати свою унікальність. «Косметика Rare Beauty — це про те, якою ви бачите себе, а не про те, як вас побачили інші», — говорить співачка.

Косметика від Кім Кардаш’ян

Так, як Кім використовує на свою користь кардинальну зміну іміджу, сміливі образи та яскравий макіяж, може, мабуть, тільки її сім’я. Зараз у неї 261 млн фоловерів в інстаграмі, а у її молодшої сестри Кайлі Дженнер — 279 млн. І це безпрецедентна популярність.

Наслідуючи приклад сестри та її бренду Kylie Cosmetics, Кім створила власну косметичну марку KKW Beauty. Для першого запуску світська левиця й королева контурингу обрала хайлайтери та контуруючі засоби — чи можна було уявити більш відповідний вибір косметики!

«Не має значення, який макіяж я буду робити: природний або яскравий, кольорові смокі або бронзові, в основі будь-якого мого образу — контуринг. І у мене таке відчуття, що це він зробив мене відомою», — ділиться Кім.

Трохи пізніше лінійку її косметики поповнили продукти для очей, губ і власна колекція ароматів Kim Kardashian.

Kylie Cosmetics від Кайлі Дженнер

Кайлі Дженнер дебютувала з косметичним брендом Kylie Cosmetics у 2016 році, увірвавшись на б’юті-ринок з лімітованою колекцією матових помад Kylie Lip Kits. Косметика Kylie продавалася тільки онлайн та обмеженим тиражем, а тому моментально стала однією з найпопулярніших у світі. Зараз під цією маркою регулярно випускаються нові рум’яна, помади, хайлайтери, тіні, ультрамерехтливі блиски для губ.

У березні 2019 року 22-річна модель потрапила на обкладинку Forbes як наймолодша мільярдерка у світі. Щоправда, пізніше журнал переглянув своє рішення та повідомив, що за 3 роки дівчина заробила трохи менше 900 мільйонів доларів.

Якими правилами керуватися, щоб обрати помаду ідеального відтінку й текстури, — дізнайся з Єва Блог.

Polyakova Beauty

Тенденція випускати косметику під своїм ім’ям звучить і в українському шоу-бізі. Не так давно Оля Полякова випустила лінійку авторської декоративної косметики Olya Polyakova, до якої ввійшли актуальні засоби для макіяжу на щодень і не тільки. Сама Оля каже, що особисто бере участь у розробці текстур і відтінків, а виробляється косметика на кращих підприємствах Франції та Італії.

Безперечний хіт колекції Олі Полякової — підводка «Зоряні стріли», яка є візитною карткою стилю співачки. Продукт відрізняється ультранасиченим чорним пігментом, відмінною стійкістю та приємним у роботі тонким пензлем.

У своєму інстаграмі Полякова часто показує, як вона сама користується своєю косметикою та малює фірмові стрілки. А з Єва Блог можеш дізнатися все про правила нанесення тіней, зіркових і не тільки.

Florence by Mills від Міллі Боббі Браун

Про запуск власної лінії косметики по догляду зірка серіалу «Дивні дива» оголосила в 2019 р., зізнавшись, що вже протягом двох років працює над нею. Молода актриса зробила ставку на дівчат свого віку та трохи старше — покоління Z, яке народилося після 1995 р.

Для марки Florence by Mills характерні стильні упаковки з мінімалістичним дизайном і весела колірна гамма, а названа вона на честь улюбленої прабабусі актриси. В асортименті — доглядальні засоби й декоративна косметика — усе для молодої шкіри та з дотриманням етики, без тестів на тваринах і компонентів тваринного походження.

Бренд VERA від Віри Брежнєвої

У тому ж 2019 році про старт особистої колекції косметики оголосила й Віра Брежнєва. Над маркою VERA співачка працювала не багато не мало 2 роки, активно беручи участь у кожному етапі розробки: від концепції бренду до тестування відтінків.

Сама Віра каже, що любить природні образи й довго обирала свою ідеальну н’юдову помаду: «Це був справжній квест, але я так і не змогла знайти її. Тому вирішила сама її створити».

Серед хітів косметики Віри Брежнєвої — звісно, кремова й матова помади у флаконах з переробленого пластику, що підлягає повторній переробці, а також олівець для брів і багатофункціональна палетка для обличчя.

До речі, ось вона — та сама кремова помада VERA у великій палітрі ніжних відтінків. Усі підходять для блондинок і брюнеток, роблять губи м’якими та створюють стійкий атласний фініш.

Багатьом цікаво зазирнути за лаштунки, щоб подивитися, як створюється топовий макіяж і яку косметику селебріті використовують в повсякденності. Що скажеш про це, тобі цікаве життя знаменитостей? І якщо так, то чиї блоги ти дивишся/читаєш?

Якщо говорити про вибір косметики, на що звертаєш увагу в першу чергу: гучне ім’я чи властивості продукту? Або, можливо, тобі однаково важливі обидва пункти? Давай поговоримо — напиши свою думку в коментарях.

Тональний крем Fenty Beauty By Rihanna Pro Filtr Soft Matte Longwear Foundation

1399.00
Купити

Підводка для очей Оля Полякова Зоряні стріли

315.00
Купити

Помада для губ кремова Vera

521.00
Купити

Kim Kardashian Pure Honey Парфумована вода жіноча

532.00
Купити
8 Листопада / 2021 Краса

Коментарі покищо відсутні

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *