Сучасна індустрія краси усіляко заохочує дивакуватість. Те, що донедавна сприймалося масами як кітч, нині позиціонується як тренд і користується неабияким попитом. Один з таких трендів – б‘юті-блогери чоловічої статі.
Ще кілька років тому вони були поодиноким явищем, а сьогодні з ними співпрацюють відомі косметичні бренди, їхні канали і акаунти збирають мільйонні аудиторії, ними одночасно захоплюються і критикують.
Хто вони, митці або збоченці, і у чому секрет їхньої фантастичної популярності?
Зірка першої величини у YouTube і обличчя Maybelline для реклами туші The Colossal Big Shot. Його туторіали – справжня знахідка для жінок будь-якою вікової категорії. Бездоганний контуринг, мейк-ап очей, архітектура брів і макіяж на будь-який смак – все це ви знайдете на каналі Менні.
Кумедний і харизматичний візажист демонструє справжні дива, перетворюючись з жартівливого товстуна на принадну діву. Патрік має проблемну шкіру, тож надає перевагу багатошаровому мейк-апу, який більше нагадує театральний грим і підходить хіба що для селфі. Проте його емоційні відео чудово піднімають настрій.
Яскравий і експресивний б‘юті-блогер, за життям і творчістю якого спостерігає більше 9 млн. підписників. Шанувальники люблять Бретмана не лише за бездоганне володіння скульптурною технікою макіяжу, а й за його почуття гумору і уміння посміятися над собою.
Незважаючи на свій юний вік, цей хлопчина з пухкими губами і виразними бровами вже встиг стати амбасадором молодіжної марки CoverGirl і зібрати більше 3 млн. фоловерів в Instagram. Джеймс навчить вас стробінгу, поділиться ідеями гламурного мейк-апу і розповість, як зробити виразний та яскравий макіяж очей.
Веслі знімає детальні і практичні туторіали, зокрема по натуральному повсякденному макіяжу, на відміну від більшості б’юті-блогерів, які роблять ставку на інстаграмні образи. Візажист дає конкретні поради, які варто взяти на озброєння.
Томас полюбляє дівчачий мейк-ап – багато рожевого, шимер, глітер і блискітки. В цього юного блогера можна підгледіти цікаві варіанти для святкового або клубного макіяжу. Його фішка – яскраві і нетипові кольорові поєднання і помада незвичних відтінків.
На російськомовному YouTube також є свої герої спонжів і пензлів. Найбільшою популярністю користуються канали Сергія Острикова @ostrikovs і Марка Кауфмана @kaufmanmk. Обидва блогери знімають огляди декоративної і доглядової косметики, щоправда Остриков робить це більш професійно і ґрунтовно, натомість Кауфман воліє висловлювати власну думки і охоче ділиться власним досвідом використання тих чи інших косметичних засобів.
На п’яти своїм західним однодумцям наступають креативний москвич Геворг @gev_mua, перспективний молодий візажист з Казахстану Аділь Хейнс @adilhaynes та його менш відомий земляк Алі Батов @alibatov.
Що ж відрізняє цих хлопців і чоловіків від їхніх колег жіночої статі?
Одночасна присутність на одному й тому самому обличчі глітерних тіней і щетини у більшості викликає когнітивний диссонанс. Однак в епоху мінливих цінностей, коли соціокультурні норми буквально перевертаються з ніг на голову, саме диссонансність стає одним з найефективніших засобів привернення уваги. Це сміливо, це ексклюзивно, це ламає стандарти і саме тому це працює. Тож ми можемо по різному ставитися до чоловічого б’юті-блогерства, але точно не з байдужістю.
Якщо для жінок мейк-ап – це щоденна рутина, то для чоловіків це справжнє мистецтво. Жінки здебільшого мають стале уявлення про власний ідеальний образ, що фактично робить їх заручницями цієї ідеальності. Тому, на жаль, більшість жіночих блогів про красу виглядають доволі одноманітно. Чоловіки ж не просто працюють з тим, що їм дала природа, вони експериментують, кардинально змінюючи власну зовнішність, і це перетворюється на повноцінний творчий процес. Саме ця магія перевтілення чоловіка у жінку за допомогою однієї лише декоративної косметики змушує нас спостерігати за б‘юті-блогерами сильної статі.
Гумор, яскрава індивідуальність, нестандартні рішення – це те, чого іноді так не вистачає жіночим блогам про красу. І саме цим нас чіпляють чоловіки б‘юті-блогери. Їхні акаунти в Instagram надихають неординарними образами, а відео-уроки з мейк-апу на YouTube здатні не тільки навчити, а й розважити.
В решті решт ми змирилися з присутністю, а згодом і з першістю чоловіків у таких споконвічно жіночих сферах, як акушерство і кулінарія, тож чому б ні!..
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |
Коментарі покищо відсутні