Не так лякає, що пластик довго розкладається (а це близько 250–400 років), як той факт, що з моменту його винаходу ще жодна пластикова річ не щезла з нашої планети. Факт сумний. Але й добрі новини: людство поступово переходить від слів до дії у захисті довкілля. Державами ухвалюються відповідні закони та директиви, а косметичні концерни впроваджують новації у виготовлення пакувань. Спосіб мислення змінюють й звичайні люди, починаючи міркувати про власний екологічний слід. Звідси набувають популярності такі тренди, як Zero waste (філософія, що базується на 5 принципах задля зменшення відходів) та eco-friendly — тенденція екологічної усвідомленості.
Ми теж на EVA Blog перейнялися ідеєю еко-френдлі. Тому пропонуємо ознайомитися із косметичними брендами, які вже дружні у своїх технологіях до природи. У статті зібрали й практичні поради щодо маленьких кроків кожного з нас, які в масштабах світу стануть великим внеском у збереження ресурсів.
Цікаво по темі: Найкрутіші еко-тренди для вашої оселі
Понад 50% відсотків відходів надходять з упаковки. Тож не дивно, що великі світові бренди замислилися над необхідністю змін заради безпеки всього людства. Які ж ознаки тренду eco-friendly пакувань?
Стійка упаковка — свого роду акт рукостискання з природою. Ідеї дружнього ставлення до навколишнього середовища вже взяли до своєї філософії деякі косметичні виробники, запровадивши замкнутий цикл. Він передбачає, що тара не просто виготовляється зі вторинної сировини, а й підлягає повторній переробці.
Популяризація екосвідомості. Інформація, яку наносять на косметичну продукцію, допомагає привернути увагу до проблеми недбалого ставлення до ресурсів нашої планети.
Новий спосіб мислення. Глобальна цифровізація та соціальні мережі впливають на звички споживачів, формуючи тренди. Сьогодні запит на екологічність надходить звідусіль: у вживанні їжі, виготовленні одягу та взуття, відмові від бензинових та дизельних двигунів тощо. Нові вимоги формуються й до упаковки. Зараз все більш популярними стають мішечки з тканини або щільного паперу, які можна використовувати повторно, бавовняні торбинки замість пакетів, термокухлі як альтернатива пластиковим стаканчикам.
Близькі до споживача та подумки з екологією на всіх етапах виробництва: від цифрового документообігу до виготовлення тари.
На продуктах серії «ЯЕко» зазначено, що картон, використаний для пакування, виготовлено зі вторинної сировини — макулатури (90%). Навантаження на природу зменшено й тим, що картон значно тонше звичайного. А значить, більше дерев збережено. Бренд відмовився від поліетилену, використавши біопластик — цукрову тростину (90%). Відповідна позначка вказує на те, що пакування підлягає переробці.
На продукції Superfood можна знайти інформацію про те, що використаний картон має сертифікат FSC. Це є підтвердженням, що папір вироблено з контрольованих і відповідальних джерел.
Natura Eco — скляні бляшанки для кремів на 30% виготовлено зі склобою, а тюбики на 90% — із цукрової тростини (біопластику). Замість поліетилену — тонкі картонні тари. Пакування підлягає переробці.
Цікаво по темі: Огляд нової натуральної лінійки косметики Natura від Lirene
Товари Garnier BIO екологічно безпечні та мають сертифікат COSMOS ORGANIC. Виробник відповідально ставиться не тільки до того, що всередині, а й до зовнішнього оформлення. Так, усі упаковки серії BIO виготовляються з матеріалів, що вже частково перероблені та можуть повторно використовуватись після закінчення косметичних засобів. Тож не переривайте цей ланцюжок добрих справ. Візьміть за звичку сортувати відходи та здавати до відповідних пунктів.
Компанія Henkel, яка є виробником еко-бренду Nature Box, разом з Plastic bank веде боротьбу з пластиковими відходами, що знаходяться на узбережжі світового океану, перероблюючи їх на «соціальний пластик». Саме він міститься в упаковках шампунів, бальзамів та експрес-кондиціонерів Nature Box. Такий підхід сприяє розвитку кругової економіки та еко-свідомості.
Крім того, у лінійці є справжня знахідка для тих, хто прагне до еко як стилю життя: твердий шампунь, що на 99% складається з натуральних інгредієнтів. Упаковка не містить пластику, а витрата одного такого брусочку дорівнює двом рідким шампуням номінальним об’ємом 250 мл. Також вся продукція має сертифікат COSMOS Natural, що підтверджує її екологічність та безпечність для навколишнього середовища.
Косметичні продукти Nature Box на eva.ua
Дбає про довкілля й оновлений бренд SYOSS. Для виготовлення упаковки для шампунів та бальзамів використовується до 98% переробленого пластику (за виключенням кришки). Всі пляшки бренду можуть перероблятися.
Заснований у Японії SYOSS символізує професійну якість формули, що дає чудові результати при кожному використанні. Високоефективна веган-формула розроблена таким чином, що її легко змити з волосся, тим самим заощаджуючи воду.
Косметичні продукти SYOSS на eva.ua
Турбота про природу та здоров’я понад усе й для італійської ТМ Sendo, яка для шампунів, масок та бальзамів теж обрала пакування, що повністю підлягає переробці.
Товари Sendo на eva.ua.
Стиль життя eco-friendly передбачає не тільки раціональне споживання, але й можливість вдихнути в старі речі нове життя. Ось кілька ідей в жанрі б`юті.
Цікаво по темі: Декор: дрібнички, що створюють затишок
Повторне використання сировини — це один з ефективних способів знизити рівень забруднення навколишнього середовища, якому ми можемо «дати зелене світло». Від нашої обізнаності залежить багато чого. Як то кажуть, попереджений — значить озброєний. Беріть на замітку кілька важливих аспектів:
Підготовка тари для здачі на переробку:
Зауважимо: тюбики з-під зубної пасти зазвичай не підлягають переробці, оскільки виготовляються з багатошарових матеріалів.
«Встав зранку, вмився, привів у порядок себе — приведи до ладу й свою планету» — нехай ці слова з книги «Маленький принц» Антуана де Сент-Екзюпері надихнуть і вас на еко-френдлі зміни!
Читайте також:
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |
Коментарі покищо відсутні