
Розсіяний, непосидючий, ледачий, безглуздий, а в деяких випадках і тупий… так кажуть батьки про своїх дітей, які годинами вчать вірші, а все без толку.
Батьки, зупиніться!
Проблема не в дитині! Проблема в способі запам’ятовування.

Крім «зубріння», існує величезна кількість прогресивних способів запам’ятовування інформації.
Один з ефективних алгоритмів виглядає наступним чином:
- Підготовча робота. Прочитайте вірш і розберіться з сюжетом. «Уявіть» картину, яку намалював співає.
- Візуалізація. Запропонуйте дитині намалювати елементи розучуваного вірша (одна картинка – весь вірш або один образ – одна строчка).
- Пожвавлення.
Розповідаємо вірш тілом (загинаємо пальці, руки, ноги, жестикулюючи, виконуємо відповідні сюжету рухи…). Все це зробить звучання вірша більш емоційним. Якщо дитина забуде слово, то вивчені руху допоможуть йому його згадати.
Заучування вірша може бути процесом цікавим і творчим.

















Коментарі покищо відсутні