Оригінал чи підробка: за якими показниками перевіряємо парфуми

Брендові парфуми – це не тільки задоволення, а й вагоме капіталовкладення. І якщо ми вирішили витратити кошти на таку приємність, то бажаємо отримати відповідну якість. Нажаль, парфумерні підробки стали настільки поширеним явищем, що майже кожна жінка хоч раз стикалася з ними, припавши на привабливу ціну або придбавши парфуми у сумнівного продавця.

 

Щоб уникнути такої прикрості достатньо знати, як відрізнити оригінальні парфуми від підробки. Існує 15 надійних способів це перевірити, і ми залюбки ними поділимося.

1. Целофанова обгортка

Деякі фірми, такі як Hugo Boss, Bruno Banani, Laura Biagiotti, Lacoste, Clinique, Shiseido та інші, взагалі не використовують целофанову обгортку, тож її відсутність сама по собі не є ознакою підробки.

Якщо ж парфум додатково упакований у целофан, то варто придивитися до якості такого пакування. Плівка має бути міцною і щільно прилягати до картонної коробки. Шов обгортки повинен бути рівним і з’єднаним термометодом (нагріванням). На шві має стояти круглий або прямокутний штамп.

2. Картонна упаковка

Упаковка парфумів виготовляється з дизайнерського картону високої якості. Подібні сорти картону можна відрізнити від підробки навіть на дотик. Також звертайте увагу на колір упаковки – він має бути рівномірним і насиченим.

3. Внутрішня упаковка

В середині коробки розміщена додаткова конструкція з картону або пластику, яка надійно фіксує флакон і захищає його від пошкоджень. Струсніть коробку з парфумами. Якщо флакон в середині калатається, значить внутрішня упаковка відсутня.

4. Написи на упаковці

Перевірте правильність зображення усіх позначок та написів, їхнє розташування та чіткість друку. Найменша невідповідність у накресленні логотипу свідчить про підробку. Як і скорочене «France», замість «Made in France».

5. Серійний номер

Серійний номер парфумів або батч-код складатися з 4 або більше символів (цифр або цифр та літер) і наноситься на картонну коробку друком або тисненням. Цей самий код дублюється на наліпці на дні флакона. Впевніться, що символи на коробці і на флаконі збігаються.

6. Штрих-код

Існують різні онлайн-сервіси для перевірки штрих-кодів. Ось посилання на деякі з них:

https://service-online.su/text/shtrih-kod/ (визначає країну-виробника);

http://decode.org.ua/bar (визначає країну виробника і підтверджує оригінальність товару);

https://progaonline.com/kod (визначає країну виробника, найменування товару і його оригінальність).

7. Дизайн флакона і якість скла

Флакон дорогих парфумів – це майже витвір мистецтва, і підробити його непросто. Тому прискіпливо роздивившись ємність, можна виявити дефекти, які свідчать про підробку: неідеальна форма флакона, тонке або недостатньо прозоре скло, надто помітні стики, а також будь-які вкраплення, нерівності та дефекти.

8. Ковпачок флакона

Ковпачок є стилістичним продовженням дизайну флакона і не може бути виготовленим з дешевих матеріалів. Зазвичай ковпачки для брендової парфумерії виготовляють з особливого виду пластику, часто за запатентованою формулою. Будь які дефекти або відмінності від оригінального дизайну також недопустимі.

9. Пульверизатор

Пульверизатор оригінальних парфумів має бути добре закріпленим металевим обідком і щільно сидіти на флаконі. Він не повинен прокручуватись або западати при натисканні. Парфуми мають рівномірно розпорошуватись. Однак перші натискання можуть виявитися «холостими». Це свідчить про те, що парфуми не були у використанні, а з трубки пульверизатора виходить повітря.

10. Колір

Дорогі парфуми не вирізняються насиченим кольором, оскільки виробники уникають використання синтетичних компонентів. Тому, порівняно з підробкою, оригінальний парфум матиме блідіший відтінок. У рідині також не повинно бути осаду чи видимих домішок.

11. Пухирці повітря

Струсніть флакон і придивіться до пухирців повітря, що утворилися. В якісному парфумі вони спостерігатимуться впродовж 10-15 секунд, а в дешевій підробці розчиняться майже одразу.

12. Розкриття аромату і його стійкість

Різні парфуми мають різну стійкість. Однак підробка, імовірніше, виявиться менш стійкою порівняно з оригіналом.

Також слід звернути увагу на розкриття парфумів. Початкові ноти деяких з них можуть здаватися різкими, однак вже за 10-20 хвилин на зміну їм прийдуть ноти серця. Завершують композицію ноти бази, які утворюють шлейф. У підробки етапи розкриття не такі помітні, а початкові ноти часто перекриваються явним запахом спирту або ж в ароматі відчутна присутність синтетичних компонентів.

13. Вартість

Занизька вартість елітної парфумерії має викликати підозру. Так само, як і розпродажі парфумів за однаковою ціною, оскільки різні парфуми, навіть зі знижкою, просто не можуть коштувати однаково. Але ціни у інтернет-магазині дійсно бувають нижчими за роздрібні, оскільки роздрібна ціна включає витрати на оренду приміщення під парфумерний магазин і утримання обслуговуючого персоналу.

14. Митний конфіскат

Підробну парфумерну продукцію нерідко збувають під виглядом митного конфіскату. Але насправді ймовірність того, що партію елітних парфумів затримали на митниці, дуже сумнівна. Адже компанії зі світовим ім’ям пильно стежать за відповідністю документації нормам, а будь-які спірні моменти швидко вирішуються.

15. Парфуми з інтернет-магазину

Аромат парфумів, які ви замовили в інтернеті, може здатися дещо відмінним від оригіналу. Це тому, що під час транспортування парфуми збовтувалися і їм треба дати відстоятися. Помістіть флакон у темне місце за кімнатної температури і дайте «перепочити» кілька днів. Після цього оригінальний аромат розкриватиметься і триматиметься краще.

22 Серпня / 2019 Краса

Коментарі

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  1. Елена

    Очень полезная информация