Магічне прибирання Марі Кондо: Секрети та лайфхаки

Сучасна жінка прагне встигнути все: сім’я, кар’єра, материнство, саморозвиток. Та й хатні справи ніхто не відміняв! Ми в EVA Blog хочемо поділитися з вами надихаючою методикою прибирання, яка… не зовсім про прибирання. Вона допомагає позбутися предметів, що не приносять радості, і стати щасливішою.
Секретом створення комфортного простору для відпочинку і роботи ділиться Марі Кондо в своїй книзі «Магічне прибирання».

У чому суть методу?

Щасливі люди оточують себе тільки тими предметами, які вони дійсно люблять. Скільки часу вам доводиться витрачати на непотрібні відносини, розмови, перекладання непотрібних речей? Прибирати все і відразу! — ось головний девіз Марі Кондо.
У процесі прибирання ви дізнаєтеся про себе багато нового: чим хочете займатися, з ким спілкуватися і як будувати своє майбутнє. З таким прибиранням ви зміните свої думки і стиль життя, розберетеся в минулому, отримаєте впевненість у прийнятих рішеннях. Прибирання по Марі Кондо — це діалог із самою собою, візуалізація того життя, про яке мрієте.
Якщо ви теж зацікавилися цією методикою, тоді пропонуємо почати прямо зараз!

Секрет ефективного прибирання

Часто, наводячи лад, замість того, щоб позбавитися непотрібних речей, лише розкладаємо на полицях масу непотребу, що, можливо, колись стане в нагоді.
Марі Кондо підходить з іншого боку: відбирати найцінніше — те, що приносить радість.

З чого почати?

«Найкращий момент для початку — ранок. Свіже ранкове повітря прояснює розум і відточує здатність до судження.»

Прибирати потрібно максимально швидко — усе і за один раз. А весь процес розділити на чотири етапи:

1. Зберіть предмети однієї категорії в одному місці

Основна проблема полягає в тому, що ми часто зберігаємо речі однієї категорії в різних кімнатах. Тому слід зібрати все, щоб ніщо не пройшло повз вашу увагу. Працюйте з кожною категорією окремо.

Для цього розділіть усі речі на:

  • одяг;
  • книги;
  • документи;
  • комоно (інше);
  • подарунки та інші сентиментальності.

 

2. Відберіть лише те, що дійсно потрібно

Цьому етапу автор приділяє особливу увагу. Вибирати слід саме в такій послідовності, подумки відповідаючи на питання: «Чи робить цей предмет мене щасливішою?»

Одяг

Якщо у вас великий гардероб, його можна поділити на підкатегорії: аксесуари, топи, нижній одяг, сумки, білизна тощо.
Окрему увагу приділіть домашнім речам, адже те, що ви носите вдома, є частиною вашого ставлення до себе. Не носіть те, що не подобається, лише тому, що вас ніхто не бачить. Нехай ваш домашній гардероб складається тільки з улюблених речей!

Книги

«Зберігайте тільки ті книги, при одному погляді на які ви будете відчувати себе щасливими, наявність яких на ваших полицях пробуджує у вас любов»

Документи

Відберіть і побавтесь усіх прострочених гарантійних талонів, чеків та інших документів, що втратили свою актуальність.

Решту паперів організуйте у дві папки:

  1. ті, що вимагають уваги;
  2. ті, що треба зберегти.

Папку під умовною назвою «Потребує уваги» слід тримати порожньою. А якщо в ній є документи, це означає, що ви маєте незакінчені справи.

Інші речі (комоно)

Усе інше розділіть на такі категорії:

  • косметика та засоби для догляду;
  • цінні предмети;
  • аксесуари;
  • побутове приладдя;
  • електротовари;
  • товари для кухні і продукти;
  • витратні матеріали: (ліки, побутова хімія, серветки тощо);
  • інше.

Для речей, пов’язаних з вашим хобі, наприклад туристичного спорядження, визначте окрему категорію.

“Не зберігайте роздатковий матеріал після відвідування лекцій, семінарів, курсів. Справді цінна інформація — та, яку ви засвоїли наживо. Все інше більше не знадобиться”, – радить Марі.

Пам’ятні речі і подарунки

«Зберігати подарунки колишнього коханого — значить втрачати можливість нових стосунків»

Викиньте все, що не доставляє вам радості. Тут легко сплутати дорогоцінні спогади, які назавжди залишаться з нами, з бездушними предметами, пов’язаними з певними подіями.
Ми в EVA Blog вважаємо, що це, мабуть, один з найбільш складних і тому важливих етапів наведення ладу.

3. Позбавтеся усього непотребу

«Не бійтеся викинути надто багато. Настане момент, коли ви зрозумієте, скільки саме речей вам потрібно»

4. Визначте місця зберігання усього необхідного

Лайфхаки з ефективного зберігання від Марі Кондо:

  • Вішайте одяг з однієї категорії поряд: сукні, жакети, штани тощо.
  • Більш важкий, щільний і темний одяг розміщуйте зліва, а більш легкий і світлий — справа.
  • «Зберігаючи сумки одна в одній, я вдвічі зменшила необхідний для них простір, а з’ясувати, яка з них де знаходиться, легко, тому що я залишила ручки бовтатися зовні»
  • Вертикальне зберігання економить корисний простір усередині ящиків.
  • Розташувавши речі на своїх місцях, стежте, щоб вони завжди лишалися саме там.
  • Не давайте місцям для зберігання розповзатися по будинку.

Що в результаті?

«Коли ви закінчите приводити свій будинок до ладу, ваше життя разюче зміниться»

Освоївши принципи прибирання Марі Кондо, ви створите ефективний життєвий простір, в якому не буде нічого зайвого. Тут, в своєму гніздечку, ви з комфортом зможете займатися улюбленими справами, проводити час з родиною і влаштовувати спільне дозвілля. Ваше життя стане яскравішим і щасливішим, а думки — яснішими.
Таке прибирання допоможе вам перезавантажити своє життя, прибрати з нього зайвий шум, звільнити місце для справжніх цінностей і по-справжньому важливих речей.
Ми вважаємо методику Марі Кондо та японський мінімалізм, котрий вона пропагує, актуальними на всі часи. Це не лише мода, а стиль життя, в якому кожен предмет, емоція та стосунки мають своє місце. Яке саме — визначайте самі.

1 Серпня / 2017 Дім

Коментарі покищо відсутні

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *