Нещодавно EVA Blog обіцяв ближче знайомити вас з українськими виробниками, які є в асортименті eva.ua. Ми своє слово тримаємо, тож сьогодні у нас новий гість – український виробник екологічних засобів для дому та догляду за шкірою DeLaMark. Поговоримо про важливість свідомого ставлення не лише до людини, а й до природи. Дізнаємось, якими продуктами може порадувати асортимент українського ековиробника. А ще розглянемо, як реалізується концепція сталого розвитку бренду DeLaMark.
У 2008 році компанія DeLaMark робила свої перші кроки. Вони були пов’язані з імпортом японських безфосфатних пральних порошків. Відкрити для українського користувача переваги екозасобів для прання, що менше шкодять природі, було лише першим етапом. Далі компанія зрозуміла, що варто бути не лише провідником у екосвіт, а й рухатись у бік почесного звання українського екофрендлі виробника.
Якщо є ціль – можливості знаходяться. Тож вже у 2009 році з власної лінії виробництва зійшла перша партія прального порошку DeLaMark “ROYAL POWDER”, у створенні якого двома головними критеріями були безпечність для природи та ефективність у видаленні плям.
Цікаво по темі: Еко-звички, які роблять світ краще
На сьогодні український виробник екологічних засобів для прання, догляду за домом та косметичної продукції пройшов стандартизацію ISO 14024 та має екосертифікат “Жива планета”. Також компанія орієнтується на концепцію Zero Waste (мінімізація відходів виробництва) та регулярно бере участь у конкурсах якості продукції. Та головне визнання, яким дорожить виробник, є зростання кількості прихильників бренду.
Свій розвиток у якості українського виробника DeLaMark починав саме з засобів для прання. Чому цей аспект такий важливий? Бо догляд за речами впливає на екологію навіть у більшому ступені, ніж їх виробництво. Тільки уявіть, яка кількість електроенергії та води використовується, щоб ви могли надягати щоразу свіженький одяг. А тепер додайте до цього концентрацію мийних засобів, які регулярно потрапляють у водойми. Тож, аби знизити вплив на навколишнє середовище, ековиробники регулярно шукають баланс між безпечністю для природи та ефективністю.
Цікаво по темі: Плями геть: хитрощі швидкого та якісного прання
Роль фосфатів у засобах для прання та миття полягає у тому, щоб посилити їх дію шляхом пом’якшення води. Але після потрапляння у водойми вони запускають ланцюгову реакцію:
Використання безфосфатних пральних порошків трохи сповільнює цей процес. Які ж альтернативні речовини використовуються, аби вони діяли не менш ефективно? Спочатку це були цеоліти. Та більш тривалі досліди показали, що вони засмічують водопровід. Тож з 2012 року бренд DeLaMark для зниження жорсткості води використовує карбонати та силікати.
Рідкі засоби для прання – ще один варіант зменшення свого впливу на природу, особливо якщо полюбляєте закинути у барабан машини кілька футболочок “освіжити” у короткотривалих режимах. Рідкі засоби швидше розчиняються, а отже для ефективного прання можна використовувати меншу кількість.
Цікаво по темі: Як вивести плями від ягід на одязі?
Асортимент бренду DeLaMark постійно розвивається, відповідає на нові запити користувачів. На сьогодні український виробник екотоварів може запропонувати:
Розповсюджена проблема, пов’язана з миттям волосся, – занадто агресивний вплив на шкіру голови. А за ним, зазвичай, слідує ціла низка неприємних наслідків: відчуття стягнутості, подразнення, лупа або потреба частіше мити волосся, бо швидко жирніє.
При створенні шампунів DeLaMark надається перевага компонентам рослинного походження. Їх частка може складати до 98%. Зокрема, це екстракти та олії холодного віджиму (коноплі, обліпихи, виноградних кісточок, зародків пшениці).
Окрім шампунів, серед засобів для краси від DeLaMark ви легко підберете для себе :
Бренд DeLaMark орієнтується у своїй діяльності на замкнений цикл економіки та концепцію сталого розвитку, щоб на кожному етапі створення продукції мінімізувати вплив на природу. У 2021 році компанія долучилась до
Глобального договору ООН й письмово зафіксувала свої зобов’язання. Вiдповiдальнiсть не лише перед нинішнім споживачем, а й перед майбутнім – погодьтесь, це важливий вектор розвитку.
У своїй роботі компанія керується 4 пріоритетами:
У 2018 році на всю Україну поширилась дія проєкту DeLaMark “Поверни порожню тару”, який до того рік працював лише в Києві.В рамках проєкту клієнти могли повернути пластикові пляшки від мийних засобів DeLaMark для подальшої переробки.
«Наші рідкі засоби для прання, миття посуду, прибирання та косметичні засоби розфасовані у тару з поліетилену низького тиску, який придатний для повторної переробки.
Ми не просто виготовляємо якісну та безпечну продукцію, а намагаємося бути корисними для суспільства в цілому! Завдяки запровадженню екоініціативи «Поверни порожню тару» за три роки наші клієнти повернули нам понад 10 тисяч пластикових пляшок від засобів DeLaMark, що стають цінним ресурсом для створення інших речей і водночас не потрапляють на сміттєзвалища», (с) Олексій Веренікін, керівник компанії DeLaMark.
Соціальна відповідальність – це не лише про наповнення, а й про зручність використання для всіх груп населення. У жовтні 2021 компанія впровадила нанесення на паковання інформації шрифтом Брайля, аби люди з вадами зору могли без сторонньої допомоги зрозуміти, що саме за засіб у них в руках.
Цікаво по темі: Cruelty-free: косметика, яку не тестують на тваринах
Ще одна ініціатива, яка підкреслює, що бізнес та соціальна відповідальність – це не паралельні прямі, а важливий симбіоз. Компанія DeLaMark запустила проєкт, в ході якого 5 грн від продажу кожної пляшки продукції перераховує благодійному фонду “Серця майбутнього”, який закуповує імпланти для діточок, що мають вади серця.
“DeLaMark – це бізнес, що має Велику місію – творити Україну добра.” (с) Олексій Веренікін, керівник компанії DeLaMark.
Роль соціальної та екологічної відповідальності бізнесу буде лише зростати. Приємно, що українські виробники також долучаються до цієї тенденції. А наскільки на ваш вибір впливає екологічна безпечність засобів для дому та догляду за собою? Поділіться думкою у коментарях!
Читайте також:
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |
Коментарі покищо відсутні