Рекламні кампанії ароматів — це безперечно окремий вид мистецтва. Багато парфумерних домів, не шкодуючи сил і бюджетів, запрошують до їхнього створення зірок світової величини та режисерів з гучними іменами. І багато з них стають не просто черговою рекламою, що сприяє підвищенню продажів, а справжніми шедеврами, які надовго залишаються в пам’яті.
Запорука вдалої промокампанії полягає не тільки в рівні запрошених селебріті, а й також у загальному настрої та стилі: в образах, музиці, антуражі та, звісно ж, історії, яку «розповідає» той чи інший аромат. Тож EVA Blog зібрав 9 топових рекламних роликів парфумів, які просто неможливо забути.
Цікаво на тему: Perfume layering: як комбінувати парфуми й отримувати крутий результат
Цього року неймовірний жіночий аромат J’adore Dior відзначає своє 25-річчя. Створена 1999 року Каліс Беккер, композиція у впізнаваному витягнутому флаконі стала сучасною класикою французьких парфумів. Однак шлях до популярності у неї був не такий простий. Привернути увагу до J’adore змогла рекламна кампанія 2004 року, до створення якої запросили Шарліз Терон. Відтоді вона є беззмінним обличчям аромату.
Перші проморолики, які активно крутили по ТБ, заворожували з перших кадрів. Оформлений у золотисто-кремових тонах, під колір самого парфуму, він був стильним і дуже «смачним».
Нічний мегаполіс, яскраві вивіски та неонові вогні, саундтрек від The Weeknd і Зої Кравіц з розкішними смокі — саме так представляють аромат Black Opium від Yves Saint Laurent. Втім, сам парфум прекрасно підтримує естетику життя великого міста і візуальний ряд підібраний вельми органічно.
Цікаво на тему: Правильне зберігання парфумів: усе, що потрібно знати
А чи можуть проморолики до парфумів бути креативними, яскравими та не такими пафосними? Звичайно! Згадаймо, як увірвався на ринок соковитий Kenzo World. До речі, аромат створив Францис Куркджян власною персоною.
Не тільки до жіночих ароматів створюють цікаві промо. Наприклад, з 2013 року аромат Givenchy Gentlemen Only представляє австралієць Саймон Бейкер («Менталіст»). Власне, хто, як не Бейкер, може впоратися з роллю сучасного джентльмена? Ця тема чудово обігрується в рекламному відео.
Мабуть, не існує у світі жодного іншого аромату, для якого знімається так багато промо, як для Chanel №5. За більш ніж вікову історію (парфум, на секундочку, 1921 року!) його обличчям були топові селебріті своєї епохи (Кетрін Деньов, Лілі-Роуз Депп, Жизель Бюндхен, Ніколь Кідман), а над відео працювали навіть такі режисери, як Рідлі Скотт («Чужий») і Люк Бессон («П’ятий елемент»).
Цікаво на тему: Найкращі гурманські парфуми з нотами ванілі, какао та кави
Звісно, найбільш знакова згадка у ЗМІ легендарного аромату від Chanel належить, звісно ж, Мерилін Монро. На запитання, який одяг зірка одягає для сну, у своєму інтерв’ю вона відповіла — лише кілька крапель Chanel №5. А не так давно, коли було знайдено аудіозапис того самого інтерв’ю, бренд створив гарний рекламний ролик на згадку про Мерилін.
Ще одна класна рекламна кампанія від Chanel – презентація парфумів Coco Mademoiselle з Кірою Найтлі. У провокаційному ролику зірка в ефектному мотоциклетному комбінезоні зваблює фотографа, а потім красиво втікає з місця «злочину». Відеоряд ставить під сумнів музичний фон у вигляді пісні «It’s a man’s man’s man’s world» – а чи справді цей світ належить чоловікам?
Для просування парфумів La Petite Robe Noire від Guerlain креатори не стали запрошувати зірок світової величини. Замість цього вони створили цікавого персонажа — анімовану красуню в крислатому капелюсі й, звісно ж, у маленькій чорній сукні. Під пісню Ненсі Сінатри «These Boots Are Made For Walking» героїня від душі веселиться у своєму намальованому світі — катається на гойдалках, їздить на роликах із квітів і танцює з манекенами під Ейфелевою вежею. Весело, яскраво і дійсно виділяється на фоні реклам багатьох ароматів.
Цікаво на тему: 12 найкращих бюджетних парфумів, що пахнуть на мільйон
Джулія Робертс є обличчям аромату La Vie est Belle з моменту його запуску, тобто з 2012 року. Звісно, роликів з її участю було знято безліч, але одним з найбільш пам’ятних, мабуть, можна назвати той, де акторка гуляє фонтаном і заряджає своїм вайбом усіх присутніх під пісню «Shine Bright Like a Diamond».
Одну з реклам парних ароматів Dolce & Gabbana The One зняв не хто-небудь, а сам Мартін Скорсезе. У 2010-х парфуми представляли Скарлетт Йохансон і Меттью Макконагей. Відео знято в стилі старого Голлівуду. Дух ретро підкреслений чорно-білою зйомкою, костюмами та стильним кабріолетом, що неспішно їде вулицями великого міста.
Читай також:
Ім'я користувача: | |
---|---|
Номер картки лояльності: | |
Бонусів на рахунку: | |
Кешбек-бонусів на рахунку: |
Дуууже круто! З величезним задоволенням передивилася рекламні ролики