Більше, ніж товари: цікаві соціальні активності брендів

Скорочення екологічного сліду та грамотне використання природних ресурсів — то вже не тренд, якими били наче козирем, а усвідомлений вибір багатьох компаній. У турботі про планету бренди не тільки переглядають технології, оновлюють формули засобів і матеріали упаковок. Фундаментальний підхід значно ширший. Він передбачає і соціальні проєкти, спрямовані на популяризацію екологічних засад та здорового способу життя.

Кожен U робить добро. Під таким гаслом бритасько-нідерландська компанія Unilever — світовий лідер на ринку харчових продуктів, косметичної продукції, товарів особистої гігієни та побутової хімії — впроваджує ідеї сталого розвитку через власну програму соціальних активностей. Ці цілі були закладені у філософію компанії ще понад сто років тому. Сьогодні їхня актуальність тільки зростає. Знайомимось із цікавими ініціативами ближче.

Цікаво за темою: «Веганські лінійки косметики від різних брендів»

У чистому світі не хворіють діти: проєкт бренду Domestos

Дотримання правил особистої гігієни сприяє зниженню рівня захворюваності, зокрема гострими кишковими інфекціями. Соціальна ініціатива Domestos, об’єднуючи на сучасній платформі зусилля дітей нового покоління та небайдужих дорослих, спрямована на популяризацію базових правил особистої та гігієни поверхонь, формування культури поведінки в місцях громадського користування.

У 2020 році проєкт отримав назву «Знову в школу» і дещо трансформувався у відповідь на реалії, які були продиктовані пандемією. У співпраці з UNICEF та за підтримки Міністерства освіти і науки України Domestos привернув увагу керівників, учителів та технічного персоналу навчальних закладів до дезінфекції робочих поверхонь, а також забезпечив дезінфекційними засобами 1700 шкіл для безпечного проведення ЗНО.

Товари Domestos на eva.ua

Впевненість у справжній індивідуальній красі: проєкт Dove Self-Esteem

Програма з підвищення самооцінки вражає показниками: станом на 2020 рік вона охопила 40 мільйонів жінок. Її місія полягає у тому, щоб переконати жінок у власній неперевершеності, незважаючи на загальноприйняті стереотипи краси. Краса — це відчуття, яке іде зсередини, яке надає сил і мотивує на активну діяльність.

Вибираючи продукцію Dove, ви робите вагомий внесок у життя проєкту. До нього долучаються провідні експерти та члени всесвітніх організацій. У планах — створення 6 короткометражок і персоналізованої електронної книги, що буде доступною у 13 країнах.

Товари Dove на eva.ua

Буде цікаво: «Еко-френдлі: упаковки яких брендів можна повторно переробляти?»

Love Beauty & Planet: подаруй свою любов планеті

Продукція Love Beauty and Planet, ароматичні інгредієнти для якої отримують етичним шляхом, не тестується на тваринах і випускається у пляшках із 100% переробленого пластику. Про турботу про природу свідчить і технологія швидкого змивання кондиціонеру.

Бренд має у своєму арсеналі незалежний сертифікат Cruelty-Free (без жорстокості) та Vegan (веганська продукція) від PETA, а також пройшов сертифікацію Vegan Action.

Піклуючись про своє тіло з одним із продуктів Love Beauty and Planet, ви також демонструєте свою турботу про навколишнє середовище.

Товари Love Beauty and Planet на eva.ua

Впевненість, яка відчиняє всі двері: програма бренду AXE для хлопців

Проблемою формування впевненості у хлопців опікується бренд AXE, запускаючи у соціальних мережах Facebook та Instagram комунікації у розважальній формі. Вони спрямовані на подолання страху та вчать знаходити спільну мову з дівчатами. До проєкту залучаються відомі українські блогери-чоловіки.

У період карантину АXE разом із партнерами організував проєкт «Танцюю вдома», запропонувавши поради та інструменти для втілення справжніх вечірок. Платформа з плейлистами концертів і календарем розважальних онлайн-заходів об’єднала чимало українців.

Товари АXE на eva.ua

Комплексне піклування про порожнину рота: програма від «Лесной бальзам»

Упродовж 2020 року «Лесной бальзам» разом з Українською Асоціацією Стоматологів втілював освітню програму, навчаючи догляду за ротовою порожниною, а школам і лікарням подарував 20 000 ополіскувачів. У планах — до 2025 року охопити проєктом 3 мільйони людей. А все заради здоров’я ротової порожнини та зміцнення імунітету!

Товари «Лесной бальзам» на eva.ua

Мотивація до щоденного руху — місія Rexona

Бренд Rexona виступає як партнер на багатьох спортивних заходах з всього світу, надихаючи на позитивні зміни та постійний рух. Серед них — і мінімарафон у 2019 році, подолати дистанцію якого (4,2 км) можна було учасникам із різним рівнем підготовки. Саме з таких маленьких активностей може початися і ваша історія активного способу життя!

У період локдауну бренд надихав ініціативою #РухайсяБільшеВдома, запрошуючи спортсменів проводити регулярні тренування. Відео з комплексами вправ доступні у соцмережах для всіх охочих залишатися у формі.

Товари Rexona на eva.ua

«Нам ще багато належить зробити, але разом ми можемо створити кращий світ!» — стверджують в Unilever. Чи погоджуєтеся із цією позицією та які з активностей компанії найбільше відгукуються особисто вам? Будемо раді кожній думці в коментарях.

19 Липня / 2021 Догляд

Коментарі покищо відсутні

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *