Тема від читачів: за що ми платимо, обираючи люксову декоративну косметику?

Це питання ти, напевно, не раз ставила собі, роздивляючись вітрини офлайн або інтернет-магазинів з декоративкою. Чому, наприклад, один тон коштує 200 грн, а інший – 2000 грн? Невже він у 10 разів кращий за бюджетний?

1-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Це не зовсім так. Проте сегмент елітної косметики має низку відмінностей від більш доступної. І вартість зумовлена не тільки рекламою в топових ЗМІ, залученням селебріті до промокампаній або «платою за бренд». Давай разом розберемося, чому декоративка класу люкс коштує дорожче і за що в підсумку ми платимо.

Цікаво на тему: Що потрібно знати про компоненти у складі декоративної косметики?

До речі, це питання запропонували розглянути чарівні читачки EVA Blog. Якщо є тема, яка тебе цікавить і ти хотіла б дізнатися про неї більше, можна залишати свої ідеї в цій формі.

03 Запропоновані теми (872)

Коротка «матчастина»

2-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Почнімо з того, як і де виробляють люксову та професійну косметику. Адже декоративні продукти, скажімо, Chanel або Armani не випускають там же, де відшивають нові колекції. Так само як і зірки та візажисти, які запускають свій бренд, не відкривають особисті заводики з виробництва помад і тушей. Більшість компаній користуються контрактним виробництвом, делегуючи випуск продуктів для макіяжу корпораціям, що спеціалізуються на створенні косметики.

Instagram_02_Blog

Одними з найбільших з них є Intercos (Італія), Cosmax (Китай), Weckerle (Швейцарія), але насправді подібних компаній десятки, якщо не сотні. Більшість із них мають заводи по всьому світу — в Європі, Америці та Азії. Тож якщо ти колись чула, що всі олівці для очей роблять в одному місці, то, так, це не міф. Щоправда, формули у них різні, тому думати, що всі засоби розливають з одного «відра», але ліплять різні етикетки — хибна думка.

3-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Корпорації на кшталт Intercos пропонують своїм замовникам (тобто брендам косметики) різні варіанти співпраці. Але давай докладніше зупинимося на розробці формул і відтінків. Люксові бренди на це не шкодують часу і сил — вони повинні отримати топовий продукт, який відповідатиме їхньому іміджу і репутації. До того ж якщо деякі компанії просто дають заводу технічне завдання і чекають готового результату, обираючи найкращі зразки, то інші беруть активну участь у розробці, на що нерідко йдуть місяці.

Цікаво на тему: Косметика, яка завжди має бути у твоїй косметичці

До створення формул декоративки для елітних компаній залучають найкращих технологів індустрії, щоб отримати ідеальну, а подекуди й інноваційну текстуру, яку часто закріплюють за брендом (читай — патентують), щоб конкуренти не мали права її використовувати. Те ж саме стосується і відтінків — це складний і багаторівневий процес. Над розробкою кольорів працюють команди колористів, і нерідко залучаються фахівці з Pantone Color Institute. Їхнє завдання не просто створити гаму відтінків або вибрати з готових — вони задають beauty-тренди на найближчі кілька років! Саме тут, по суті, визначаються модні відтінки в макіяжі, які носитимуть жінки в усьому світі. Пам’ятаєш, як кілька років тому всі фарбували губи кольором марсала, а на очах використовували дуохромні тіні? Це не спроста. 😉

Що формує вартість засобів класу люкс?

Ось ми коротко і розібралися з технічними моментами. Ясна річ, що інвестування в кольори та формули — це чималі кошти, які, безумовно, впливають на цінник на елітну косметику. Однак це, само собою, далеко не все. Що ще входить до прайсу?

Маркетинг і просування продуктів

4-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

На жаль, як би нам не хотілося цього визнавати, але реклама — досить велика стаття витрат будь-якого топового бренду. І, так, часом вона обходиться компаніям більше, ніж виробництво. Адже що масштабніший бренд, то дорожчою буде промокампанія. Найбільш очевидні витрати передбачають:

  • контракти з топовими селебріті, які стають обличчям бренду або просто лінійки засобів;
  • рекламні ролики, які транслюються в прайм-тайм на найрейтинговіших каналах;
  • огляди в глянцевих журналах і рекламні розвороти;
  • просування через блогерів із мільйонними аудиторіями;
  • зовнішня реклама, сітіборди та все в цьому дусі.

5-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Навіть створення рекламної стратегії, де планується все, від стилю до її філософії (меседжу), влітає люксу в копієчку, адже для цього компанії співпрацюють із кращими профі у своїй сфері. Це потрібно не тільки для просування конкретного товару, а й для підтримки іміджу та впізнаваності брендів. Якби всього цього не було, навряд чи б їхні імена ставали такими привабливими та бажаними для нас. Але, безумовно, це підвищує цінник.

Цікаво на тему: Beauty-тренд із соцмереж: «буквена» техніка нанесення рум’ян

Чудові текстури та формули

6-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Реклама — рекламою, але самому продукту компанії приділяють дійсно багато уваги. Для кожного виду засобів обирається оптимальна текстура і пігментація. Наприклад, якщо це тіні, то вони будуть шовковистими, чудово переноситимуться, змішуватимуться і тушуватимуться «в шкіру», і водночас вони не опадатимуть або не втрачатимуть колір протягом дня навіть без праймера. З ними просто потоваришувати новачкові й усім, хто не хоче витрачати багато часу на макіяж, щоб домогтися ідеального результату.

Цікаво на тему: Правила макіяжу очей: як правильно наносити тіні

Зауваж, що більшість візажистів воліють працювати саме професійною та люксовою косметикою. І це не для того, щоб підняти цінник на послуги або робити красиві фото для Instagram — з елітними продуктами ти отримуєш саме те, що очікуєш, без танців з бубном. Якщо говорити про бюджетний сегмент, то деякі засоби непросто приручити навіть професіоналам, оскільки багато хто з них не може забезпечити чисте розтушовування — одну з найважливіших речей у макіяжі очей.

7-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Йдемо далі. Стійкі матові помади — завдання із зірочкою для багатьох брендів. Але в люксі ти навряд чи зустрінеш засіб, який сушитиме губи, стягуватиме їх або лягатиме на шкіру нерівномірно. Тональні не окислюватимуться і не будуть «рудими», не лежатимуть на шкірі маскою і не забиватимуться в будь-які складочки, а консилери — будуть пластичними та пігментованими. Аналогій можна навести безліч, але суть ти вловила. У цьому сегменті проблем з нанесенням і відчуттям комфорту від макіяжу не виникне.

Звісно, будемо об’єктивними — інколи й в люксових брендах трапляються фіаско і засоби не виправдовують очікувань. Але це більше виняток із правил. В основній масі тут представлені якісні продукти з добре вивіреними формулами, адже топові компанії дорожать своїм ім’ям.

Ексклюзивні відтінки

8-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Вище ми говорили, що підбір колірної гами для декоративної косметики топових брендів є однією з ключових фішок. Завдяки цьому в люксі переважають складні й елегантні відтінки. Колористи знають свою справу — розроблені індивідуально для кожного бренду кольори мають «дорогий» вигляд, поєднуються практично з будь-яким типом зовнішності та відтінком шкіри, а ще їх не знайти в бюджетному сегменті. Так, після запуску новинки деякі компанії копіюють популярні відтінки з люкса, але вони все одно відрізняються. Хоч і можуть бути досить схожими.

Цікаво на тему: Як вибрати дзеркало і правильне освітлення для ідеального макіяжу?

Багато із засобів топового сегмента, завдяки вдалим текстурам і ідеально вивіреним відтінкам, стають культовими. Ти напевно про них чула або маєш їх у своїй косметичці. Наприклад, хайлайтер Mary-Lou від theBalm, бронзер Hoola від Benefit, розкішні рум’яна у відтінку Orgasm від Nars або продукти для губ Pillow Talk від Charlotte Tilbury. Ці засоби свого часу просто «підірвали» beauty-ринок, а їхні назви стали загальними. Але це було б неможливо, якби їхні кольори та текстури не були унікальними та нереально красивими.

Приголомшливі та довговічні упаковки

9-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Ймовірно, тобі знайома історія, коли футляр улюбленої недорогої пудри вже через кілька місяців має такий вигляд, ніби ти ним користувалася щонайменше кілька років. На жаль, якість упаковки в бюджетному сегменті часто залишає бажати кращого — написи затираються, на корпусі з’являються подряпини, хоч як акуратно б ти ним не користувалася, позолота злазить, кришки розхитуються… Адже «обгортка» для мас-маркету не так важлива, як гонитва за лояльним цінником.

Оформлення люксової декоративки — це окремий вид мистецтва. Тут використовуються топові матеріали, які вирізняються зносостійкістю і зберігають первозданний вигляд роками. Звичайно, якщо користуватися косметикою дбайливо, а не грати нею у футбол. 😁 Магнітні фіксатори в палетках і помадах, оксамитове і приємне на дотик напилення пудрениць, поєднання в пакуванні різних матеріалів (наприклад, металу і пластику), стильні мішечки для зберігання — всі ці нюанси створюють естетичний дизайн, який приведе в захват будь-якого поціновувача прекрасного.

Цікаво на тему: Акцентні зони на обличчі: як змінюються тренди в макіяжі

А форми помад чи аплікатори блисків для губ і консилерів? Вони настільки добре продумані, що користуватися ними справді в кайф. Здавалося б, це все дрібниці порівняно з тим, що всередині. Але давай по-чесному — для нас, дівчаток, це все-таки важливо і користуватися засобом у красивому «фантику» значно приємніше.

Безпечні формули з доглядовими компонентами

10-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Один із найважливіших законів високоякісної косметики — не нашкодь. Тому топові компанії працюють не тільки над технічними параметрами (це про стійкість, пігментацію і все ось це), а й над безпекою формул. Більшість засобів для обличчя тестуються дерматологами, а для очей — і офтальмологами. Лабораторні дослідження і право використовувати фразу «гіпоалергенний продукт» (або «перевірено дерматологами») на своїх пакуваннях коштує доволі недешево, що теж включається в цінник готового продукту.

Цікаво на тему: Cruelty-free: косметика, яку не тестують на тваринах

Додавання доглядових компонентів у декоративку (наприклад, вітамін Е в помади, гіалуронка в тональні, SPF у пудри) вже не нове, оскільки це навчилися робити у всіх цінових сегментах. Але першопрохідцями були все ж професійна і люксова косметика. Проте в рамках високої конкуренції топові компанії продовжують інвестувати в унікальні формули та поєднання інгредієнтів, які здатні зволожувати шкіру, захищати її від негативних факторів навколишнього середовища та надавати відчуття комфорту. Чи варто говорити, що це теж відбивається на ціні?

Коротке резюме: плюси та мінуси топової декоративки

11-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Отже, підбиймо підсумки. Що ж ми, як споживачі, отримуємо, купуючи люксову косметику?

  1. Бездоганний і «дорогий» макіяж. Поєднання оптимальної пігментації для будь-якого типу засобів (чи то кремові, пресовані, чи розсипчасті) і красивих відтінків дозволяють створювати ефектні образи, від яких ти (і оточення теж) будеш у захваті. Подивися на луки селебріті — виглядають вау, чи не так? Їхній макіяж — це не тільки майстерність візажистів, а і якість «витратних матеріалів».
  2. Простота нанесення. Маючи вивірені формули та текстури, з косметикою класу люкс легко працювати. Незалежно від того, чим ти будеш її наносити — розтушування хоч кремових, хоч сухих засобів буде ідеальним. А це економить багато часу і зусиль, особливо в тих випадках, коли часу на мейкап не вистачає. Якщо тобі здається, що, наприклад, гарний макіяж очей або контуринг — це не твоє, то, можливо, ти пробувала його робити засобами не тієї якості. 😉12-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику
  3. Комфорт і безпека. Навіть найпримхливіші засоби, на кшталт рідких тіней для очей або стійких помад, здивують тебе приємною текстурою. Вони не стягуватимуть шкіру або не викликатимуть інший дискомфорт. Крім цього, топові бренди дорожать своєю репутацією, тому гіпоалергенність і безпека — один із пріоритетів у створенні косметики.
  4. Емоції для нашого внутрішнього гедоніста. Люксова декоративка — це кайф не тільки від відтінків або роботи з нею, а й естетичне задоволення. Як візуальне, так і тактильне. Відкривати розкішний футляр, спостерігати, з якою увагою виробник підійшов до пакування — це дуже приємно. Сюди ж додамо захват від володіння цінною річчю. Погодься, що це підіймає не лише настрій, а й самооцінку.

Цікаво на тему: Косметика в стіках — однозначний мастхев цього сезону

А як щодо мінусів? Він, по суті, один — вартість. Ну, і ще нюанс — після «першої дози» навряд чи тобі захочеться користуватися менш крутими продуктами. Це, звичайно ж, жарт. 😊

13-За-що-ми-платимо,-обираючи-люксову-декоративну-косметику

Попри всі переваги люкса, класні засоби зустрічаються у всіх сегментах — у мас-маркеті, мідлі, професійному та елітному. Важливо лише знайти в кожному з них ті засоби, які даватимуть бажаний ефект, будуть зручними в роботі та приноситимуть тобі задоволення (так, у топових продуктах знайти їх буває простіше). Адже макіяж — це не зобов’язання. Він — про любов до прекрасного і впевненість у собі.

А як ти ставишся до люксової косметики? Чи є у тебе улюблені продукти, яким ти не готова зраджувати? Ділися своїми класними знахідками в коментарях!

Читай також:

26 Липня / 2024 Краса

Коментарі

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  1. olala

    Згодна з думкою в статі щодо текстур та кольорів. Я довго користувалася недорогою косметикою, і думала, що недосконалості (типу, ніяка пігментація у тіней чи тон, шо лежить так собі на шкірі) це норма взагалі для косметики. Але багато років тому мені подарували попсову палетку urban decay і я була в шоці, наскільки круто тіні виглядають на повіках і ніби самі себе тушують. Просто бомба! з того часу я стала частіше звертатися для люксу, бо воно дійсно того варте. А, ну і упаковки – то окрема тема)))

  2. Людмила

    К люксовой косметике отношусь с восторгом по поводу упаковки, футляра. Тактильные качества не отличаются от более дешёвых аналогов продукта. Средств , которым я бы не изменяла нет). И цвета есть более красивые в масс маркете. Хотя последнее время я не проводила детальных исследований люкса. Конечно, стоит это сделать и сравнить продукты разных ценовых категорий. Возможно, и найдутся действительно эксклюзивные средства, которыми захочется обладать несмотря ни на что)

  3. Юлія Новак

    Спасибі за дуже інформативну та цікаву статтю 🙌🏻Багато цікавої та корисної інформації.🫶🏻💚